LizzyG Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Vi er 3 jenter som i mars skal på helgetur til Bergen. Vi trenger et hotell som ligger i gangavstand fra utesteder og helst bryggen. Hotellet trenger ikke å være verdens fineste siden vi skal tilbringe minimalt med tid der. Sist jeg var i Bergen sov jeg på First på Bryggen, men det finnes vel billigere alternativer`?
Espoir Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Skansen pensjonat (eller var det skansen pensjon?) Veldig koselig og veldig sentralt. Søk på det på google.
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Choice har et Comfort Holberg som pleier være ganske rimelig, det ligger på andre siden av Vågen, men ganske sentralt likevel. Tror også Thon har noen budgethotel (thonhotels.no) (et par stk. på Bryggesiden) Augustin har også rimelige rom (augustin.no)
LizzyG Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Aldri bodd på pensjonat, så får man mat der, eller må man spise andre steder?
Loyloy Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Bergen Travel Hotel og P-hotel Bergen er begge billige og helt ok standard. P-hotel tilbyr også tre og fire sengs værelser, som jo utgjør litt å spare på om dere reiser tre stykker. Dessuten ligger "fotikken" Vår elskede fotballpub i 1 etg, og det er nesten "PÅ" torgallmenningen Her er link: http://www.p-hotels.no/photels/pris/ ENJOY!
Loyloy Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Her er bedre link: http://www.p-hotels.no/content.ap?thisId=1161152716
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 citybox er billig, sentralt, men uten mat. Skansen pensjonat er ifølge ryktene veldig bra! Det er et uttall gjestehus som er rimelige og sentrale også
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 lizzy! hva fjan skal du på jentetur til bergen etter... uten meg?! fnis!
LizzyG Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2008 Hehe... Det er bare å bli med det Tinkerbelle:) hehe... Vi skal til Bergen for å finne en politimann faktisk.
Kosel Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 har bodd på jacobs appartements flere ganger med utenlandske studenter. da har vi bodd maaaange sarmmen, men mener de har mindre rom også om dere ikke vil dele med ukjente. kan kjøpe mat og lage selv, eller dra ut å spise, selges også enkle ting i baren. skikkelig koselig bakgård som ligger mellom puben og rommene, supert for en pils:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 for å finne en politi-mann?! få høre!!!
LizzyG Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2008 Hehe... Hun ene var var singel en periode for 2 år siden, og i den perioden var hun halvveis sammen med en politimann. Han jobbet da her vi bodde. De drev vel på i noen måneder, men plutselig en dag ringte han fra Bergen og sa at han jobber der borte nå, og han hadde ikke fått sagt ifra før. Venninnen min ble jo selvsagt kjempelei seg og skuffa. Etter en stund så ble hun sammen med barnefar igjen og de skal nå gifte seg i juni. Men hun har ikke kommet over politimannen ennå, eller måten det ble slutt på. Jeg og hun andre vennen mener det ikke er riktig å gifte seg med barnefar med mindre hun er 100 % sikker på at hun er ferdig med politimannen. Dette vet ikke barnefar noe om. Så derfor tar vi oss en jentetur til Bergen slik at hun får snakket med politimannen og endelig ble skikkelig ferdig med han før hun gifter seg.
LizzyG Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2008 Selvfølgelig var P- Hotell stengt i de dagene pga påsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå