Gå til innhold

blødninger

Anbefalte innlegg

har termin ca 20 august og jeg har hatt brunsvart utflod i en uke nå. er nervøs. har ringt og mast på legen flere ganger. men han sier bare at så lenge jeg ikke har smerter, skal jeg bare ta det med ro og ikke tenke på det...noen andre som blør/spotter? veldig redd:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136414862-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg synes du skal få en time hos legen. Det er bedre å vite enn å ikke vite. Dette vet jeg alt om, siden jeg har hatt to spontanaborter, men gjør nå et nytt forsøk:-) Det trenger ikke være noe for din del, men det er ikke moro å gå rundt å være bekymret. Jeg var hos lege og ble sendt til invendig ul.Men de vil helst unngå ul så tidlig. Håper alt går bra!

Hei! Fikk samme ubehagelige opplevelsen Nyttårsaften. Brunaktig utflod. Friskere farve dagen etter. Dro til fastlegen min 2.jan og fikk time til gynekologen min 3. jan med innvendig UL. Gud så bekymret jeg var. Men alt var i skjønneste orden, og hjertet slo så fint så fint. En liten prikk som stod å blinket. Han forklarte at det var ganske normalt å oppleve dette i et tidlig svangerskap. Heldigvis har jeg både en fantastisk grei lege og gyn, som tar mine bekymringer på alvor. Synes du skal fortsette å mase på legen din til du får sjekket det. Om ikke annet så for din egen del. Vont å gå bekymre seg så lenge. Håper alt er vell hos deg også.

Lykke til!

godt og høre at jeg ikke er alene om det og at det har gått bra for dere.. er jo enda ikke stoppet, selv om det er veldig lite. skal ringe legen på mandag igjen. men har dere sex selv om dere blør litt? jeg har gjort det noen ganger og da blør jeg mer akkurat da, men så blir det mindre igjen etter en litn stund. tør jo nestn ikke ha det mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...