Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke, men dette er i hvert fall det teiteste innlegget jeg har sett her inne på en god stund.
Vannmann35 Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 He, he - sånne innlegg er det her med jevne mellomrom. Blir alltid en lang liste med svar og masse reaksjoner... Uansett, to navn jeg aldri kunne valgt og som så langt bare har gitt meg dårlige assosiasjoner er Christer og Carina :-(
Vrimle Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Skjønner ikke helt vitsen med å lage et sånt innlegg. Det er bare med på å gi de som skal velge navn usikkerhet. Noen blir også såra om deres barns navn er nevnt på en sånn tråd. Om noen føler seg truffet av navn som kommer opp her, så bare hev dere over og tenk på at det kan ha med assosiasjoner osv. å gjøre;-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Alle "svulstige" navn står ikke øverst på listen min.....som: Isabella, Aurora, Leander og Julian.....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor gidder man å svare på sånne innlegg som dete hvis man syns det er teit?? Jeg liker ikke Ronny og Raymond.. Eller Arctander og sånne innvikla hjemmesnekra navn. Men det gjør meg jo ingenting om folk bruker disse navnene for det. Vi har jo ulik smak, og det er sikkert mange som ikke liker mine valg også..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Nå hadde endelig dette innlegget blitt dyttet ut at førstesiden, og så måtte du hente det opp igjen. Jaja, får dytte igjen da...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Det styggeste navnet jeg veit om er Anonym Voks opp, nå.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Johnny, Tommy, Ronny o.l. + pompøse jålenavn som Vanessa, Jessica, Chrisander, Nathaniel osv
Jelly Belly Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vil bare få påpeke at Arctander er et ETTERNAVN!!! Det stammer fra sverige hvor -ander etternavn er veldig vanlig.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Chrisander....... Hele navnet er jo bare latterlig...
ma-85 Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Litt moro må man vel ha det. Alle har jo forskjellig smak, selv om JEG synes disse navna er fæle, betyr jo ikke det at de ER fæle... Jentenavn: Natalie, Madeleine, Cassandra Guttenavn: Leander, Sebastian Får grøssninger av disse navna, desverre...
*Hufsa-mamma* Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 jeg liker ikke sånne gamle damer navn som Hjørdis, Haldis, Aslaug... kunne ikke tenke meg å kalle mine barn for det....men så møter jeg plutseelig en nydelig liten tulle som heter ett av de å tenker...jaja...hun kunne jo egentlig ikke hete noe annet!! så...smaken er som baken...den er delt i to:P)hehe... Når mamma navnet lille bror til Carl Martin så var det mange som stusset over Carl....men...han passer ikke noe annet navn nå...hehe!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Gutt: Ronny, Kevin, Kenneth, Sigurd og Anders. Jente: Marte, Simone, Kristine, Martine, Karoline.
lip smacker Skrevet 3. januar 2008 #18 Skrevet 3. januar 2008 Nr 1 : Ronny! 2: Kjartan 3: Remi 4: Chris 5: Raymond Jentenavn: 1: jessica 2: cassandra 3: Rebekka 4:Angelica 5:Martha Likte dette innlegget jeg:-)
Gulp Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 Gøril Edith Kaspara Peggy Leif Jomar Ditlev Gorm Snorre Frydolf Viggo Hugo
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #20 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har mange navn jeg ikke liker fordi jeg ikke liker personer som heter de! Men noen navn sånn generellt bare navn som er stygge: Preben Guttorm Rasmus Grim Gard Einar Terje Huff, stakkars de som heter det.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #21 Skrevet 4. januar 2008 Christer Ronny Kenneth Kevin Oda Martine Nina Karoline Kristin Silje June Hanne
ma-85 Skrevet 4. januar 2008 #23 Skrevet 4. januar 2008 I natt drømte jeg at jeg fødte, og det ble ei jente jeg kalte Caspara. Skjønner ikke hva som gikk av meg, da!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #24 Skrevet 4. januar 2008 Guttenavn: Ronny Karl Ingolf Fritjoff Søren Jentenavn: Kari Oddvei Sofia/Sofie Olga Gudrun
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #25 Skrevet 4. januar 2008 Morsom historie Man kan drømme de fæleste ting når man er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå