Gå til innhold

Hvor mye spark kjenner dere nå?


Vimsemamma og trolldukka

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det mye mindre tegn til liv nå? Jeg kjenner spark, men ikke så ofte som før..Blir jo helt stressa,hehe.. Kommer nok ikke til å slappe av før babyen er født og jeg ser selv at den puster og er i live.. Bare meg som har det slik eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt perioder der den lille ikke har vært så aktiv(iallefall ikke kjent så mye spark)mellom uke 27 og35) er nå i uke 38 og siste 3 dagene her det vært et voldsomt tempo der nede...He he..Magen har jo blitt strammere og den lille har mindere plass- føler at jeg kjenner den minst bevegelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være betryggende,hehe:) Har du kynnere også eller? Er selv i uke 36, og krabaten er mest aktiv på nattestid.. Så da regner jeg med at han/hun sover en del på dagtid. (Prøver hvertfall å si det til meg selv:p) Kjenner jeg er skikkelig utålmodig nå som vi er i januar,hehe. nå kan babyen bare komme liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også babyen min sparker sjeldnere enn før. Kan gå lange perioder på dagen uten at jeg kjenner noe særlig liv. Men samtidig er det nok liv i løpet av et døgn til at jeg ikke har sett det nødvendig å kontakte føden, men kommer til å nevne det til legen når jeg skal på kontroll på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har definitivt blitt roligere, men kjenner godt med liv likevel. Har vært på føden to ganger siste mnd pga forstoppelse og matforgiftning (!!) og alt har stått veldig bra til med han til tross for mindre bevegelse! De har jo mindre plass nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok veldig normalt nå på slutten.Merket det litt her og. Spurte jordmor om dette sist, og det var helt vanlig sa hun. Var lettere å kjenne store bevegelser enn de sparkene man har kjent tidligere. Merker jo her på kvelden at hele magen kan røre på seg. Nesten vondt jo:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke alltid like mye spark jeg heller, men jeg tror det er fordi det er jo så trangt inni der, stakkars! Men jeg har derimot fått mye, mye kraftigere sparking.. Iblant gjør det rett og slett skikkelig vondt!

Så nå blir det deilig og få den lille krabaten ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...