Venterbabyjuli10 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hm, begynner nesten å bli engstelig, har vært helt utkjørt siden uke 4, dvs. orker så vidt å stå opp om morgenen, g når jeg endelig kommer opp har jeg bare lyst til å sitte i sofaen, eier ikke energi i det hele tatt.. Til vanlig er jeg ei jente med kanskje litt for mye energi (hehe), så er vel derfor det er så tungt også. Mannen min sa i dag at så lenge jeg ikke orket å gå på salg, måtte jeg virkelig være slapp!! Men men, er jo så lykkelig for det som skal skje, så får bare smøre meg med tålmdighet å håpe at det snart skal gå over... GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN:)
Mamma mjaua Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 kjenner meg igjen. Ligget helt stille i hele juleferien og til nå (jeg har enda en uke med ferie). Bare sover hele dagen. Klarer ikke å være våken enn max 1 time i strekk. Men nå har legen uansett sagt at jeg skal lugge helt stille i 2 uker, så kanskje kroppen er enig med legen hihi:) Godt nytt år til deg også=)
jaja.. Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Samme her.Eg er ekstremt slapp og trøytt. Men forhåpentlegvis gir det seg snart. Imens får me berre gjere som kroppen befalar og sove alt me kan. Godt nyttår til dykk og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå