Gå til innhold

Vært på UL i dag:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såååå koselig Dollypopp:-)

Så hærlig å kunne få bekreftet at det er liv der inne. Selv har jeg ikke vært hos legen enda en gang jeg, hehe...Lit treig av meg.

Men nå er jeg så uggen og slapp at jeg har vel pent nødt til å ringe snart. Går utover jobben.

Skal spørre om tidligere UL, pga aborten i sommer. Tror du jeg får det?

Igjen, grattis med babis;-)

Ikke vært hos legen enda jeg heller.

Timen i dag er rutine etter IVF.

Men skal ringe helsestasjonen i morgen.

Er 8+1.

Var veldig deilig å se hjertet,og mannen min synes det var ekstra morro:-)

Vet ikke så mye om hva som er vanlig å få egentlig,ikke vært borti det her før,men ville tro du får det.Gjerne lettere å slappe av hvis man har fått bekreftet at alt står bra til.

Annonse

Er du i uke 17`?Da har du vel ikke termin i august....

Kan se det da men ikke i uke 8.

Så en svart "bønne" inni en hvit boble og på siden av "bønna" så vi noe som dunket.

Var ganske rart... :-)Gled deg!

Hehe...tror hun lurte på om det var uke 17 man kunne se skjønnet;-)

Ja, tror du kan satse på rundt der. Mulig man kan se det før, men usikker.

Men Dollypopp: Du er 8+2 i dag?

Jeg er 8+5..og har termin 18 aug. Hmm..

kanskje jeg blir satt fram også da?

Uff, så uggen jeg er. helt forferdelig :-(

Håper deres er bra!

Det kommer nok av at jeg er gravid etter IVF og da har eggene kommet lengre i prosessen i forhold til hvilken dag jeg er/var på i syklusen.

Du regner sikkert ut fra forrige mens,da er det mulig EL var senere enn du kanskje tror og etter EL tar det også noen dager før det fester seg.

Jeg fikk jo satt inn egg som var ferdig delt og klare til å feste seg.

Ikke vet jeg assa...tenkte kanskje noe sånnt bare..

Men det er jo såfall bare snakk om 1 dag for deg da;-)

Så stas at alt stod bra til på UL ;) Fantastisk opplevelse å se et lite hjerte som banker. Jeg var selv på UL i går og fikk se det samme. En utrolig lettelseå se at ting er som de skal. Jeg er 11 dager kortere på vei enn deg og har termin ca 25.08. Tror vi var prøvere omtrent akkurat like lenge før spira satt. Nå må vi bare krysse fingerne for at de blir på plassen sin frem til termin.

Jeg har allerede vært på den første kontrollen hos fastlegen min, men det er bare pga at jeg hadde en EXU i høst, og at vi måtte utelukke at det skjedde igjen. Skal på "normal" førstegangskontroll i uke 12 ;)

Annonse

Å så gøy! Var også på UL i går. Fikk se et lite hjere som banket. Har også term rundt den 25.aug. Håper det sitter nå!!! Aborterte i September, så det er litt vanskelig å slippe gleden helt løs enda. Men vi håper, vi håper:)

Lykke til!!!

kult se at det er flere modeller på 70 tallet her også. Jeg er 76 modell. Og har termin 30 august. Vi går også bare å venter på å komme over den kritiske grensen. Prøver å ikke tenke så masse på det, men ikke lett. Det streifer meg iallefall 55 ganger om dagen. Litt godt faktisk å ha en jobb som en kan konsentrere seg litt om.

Så vi håper veldig vi også, og sender en del bønner oppover også. Det må bare gå bra dette!!!!!!!!!! håper håper håper MYE!!!!

Jeg har termin rundt 15 august, skal til ul på tirsdag. gleder meg veldig. Var på en ul 18 desember å da så han at det hadde festet seg på riktig plass:)

er mye kvalm å kjempe trøtt hele tiden. et tips hvis dere er kvalme, er å aldri bli sulten. Jeg prøver å spise ca hver 2 time. trenger ikke være mye bare noe å putte i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...