Gå til innhold

Svigerfaren min er gal!


Lykkeliten *På overtid*

Anbefalte innlegg

Vi skulle fortelle det i jula til de vordene bestforeldrene. Vi hadde skrevet på slikt fint ark hvor langt jeg var på vei osv. Var kjempe koselig. Min far og mor og svigemor var helt fra seg av glede. De danset rundt og gråt av glede. Var kjempe morsomt. Faren til min samboer skulle bort i jula og han hadde med seg sin mor altså hun som skal bli oldemor. Så vi laget et slikt brev til dem begge og gledet oss til han kom til å ringe etter at dem hadde åpnet. Men vi hørte ingenting. Det gikk ei uke uten at vi hørte noe. Til slutt hadde min svigermor ringt til svigerfar for å høre om de kanskje hadde mistet lappen eller noe. Han var fly forbanna og sa at det var FLAUT å åpne en slik gave foran folk. For han hadde regnet med at vi hadde kunne kjøpt en ORDENTLIG gave til han og ikke en slik FILLETING som det vi kom med!! Er det mulig? Han hadde heller ikke vill tatt det opp med noen fordi det hadde bare ødelagt jula hans som han så fint sa det... Vi kunne bare glemme og spørre om mer hjelp på noen som helst måte fra han fordi han ikke hadde fått en ordentlig gave av oss i jula... Jeg trudde ærlig talt det ikke fantes slike gærne folk jeg...

 

Beklager det blei litt langt dette, men jeg måtte bare lufte meg litt.. Åååh jeg er så sint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg ville tenkt at han var utakknemlig og hadde en skikkelig dårlig dag. Kanskje dere skal ringe ham igjen når han har fått roet seg litt og tenkt over saken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har alltid vært en ufordragelig mann. Han er den mest materalistiske mannen som finnes. Alt han tenker på er hva han eier, hva han har råd til og at han alltid skal ha det nyeste og beste av alt. Men trudde i alle fall at et barnebarn vill vært en annen sak. Min samboer har sagt at han nekter å prate med han noe mer. Han skal ikke ha noe glede av denne "filletingen" har han sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi skulle ha førstemann tok min svigermor sin sønn til side og surte om jeg hadde lurt han til å få barn. I tillegg gikk hun rundt å sa at hun skulle iallefall ikke være barnevakt for ungen som hun trodde jeg hadde lurt på han...!

Vi hadde vært samboere i 1,5 år og planla faktisk barnet.

 

Mange rare mennesker...

 

Er stas med banebarnet nå da, selv om jeg aldri helt glemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre*tette. slik gjorde mine svigerfamilie også.. hah. er så latterlig. å det ble ikke bedre denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En slik sær gammel stabukk, er det like greit å holde seg langt unna, og oppføre seg slik hører ingensteds hjemme, nei han mangler en skikkelig oppdragelse, kanskje også en fortjent ørefik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig. Blir helt målløs jeg også.

Farmoren hans hadde faktisk spurt svigermor "Hva sier Kenneth (samboer) om dette egentlig" Akkurat som om han ikke har ville dette. Uff for en gjeng. Nei de får ikke vite noen ting om oss. De skal ikke vite at vi flytter, hvor vi flytter, om det er gutt eller jente eller når jeg har født. Ingenting. Det er jo ikke noe vits i å fortelle dem om "filletingen". De vil jo ikke vite noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rystet. Synd å si det, men det er godt å se at det er andre som har en "gal" svigerfamilie, og ikke bare jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNBELIVEBLE!!!!

Stakkars dere hvor skuffet dere må være!!!

Jeg er vant med at så pass voksne folk sier at man ikke skal kjøpe noe til jul til dem for de har alt og vi trenger pengene selv når vi er i oppstarts perioden i livet. Det måtte jo være den beste julepresangen EVER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...