Carina, Une & lillebror :) Skrevet 2. januar 2008 #1 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har et forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
li77 Skrevet 3. januar 2008 #2 Del Skrevet 3. januar 2008 satt akkurat å tenkte på om jeg skulle høre om det samme selv") Tror datoen 14 jan ble nevnt sist, så d går kanskje, men hvor?Er litt dårlig på forslag, vi er jo ganske mange, noen som har forslag til sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammarettogslett Skrevet 3. januar 2008 #3 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg er med hvertfall!! har prøvd å spørre tidligere men med liten respons, kanskje vanskelig å finne innlegget her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaMegSpire Skrevet 4. januar 2008 #4 Del Skrevet 4. januar 2008 heihei! jeg er med:) Hva med jordbaerpikene et eller annet sted? et er jo saa koslig. Og 14 jan er nok en fin dag ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 5. januar 2008 #5 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg kommer også denne gangen! Gikk glipp av sist treff da tobias ble syk! Dato,klokkeslett og plass så er jeg dær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBanan blir storebror Skrevet 5. januar 2008 #6 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg skal også prøve å få til å komme denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 5. januar 2008 #7 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg kommer også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 5. januar 2008 #8 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har også lyst til å bli med. Skal møte svigermor den dagen men får satse på at jeg får til begge deler. Så en kom med forslag om Jorbærpikene, hva med den på Byhaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammarettogslett Skrevet 5. januar 2008 #9 Del Skrevet 5. januar 2008 ja den på byhaven er ikke så folksom tror jeg, slik at det er plass til alle:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 6. januar 2008 #10 Del Skrevet 6. januar 2008 ja, men stenger ikke den kl 8 eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:Kiki Skrevet 6. januar 2008 #11 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg er også med Hva med jorbærpikene på torget da? Hvis det er nok plass der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammarettogslett Skrevet 6. januar 2008 #12 Del Skrevet 6. januar 2008 de stenger også 20.00 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikosu og William Skrevet 10. januar 2008 #13 Del Skrevet 10. januar 2008 det er satt opp et treff på BIM-treff 28.januar på Egon Prinsen kl17.00...les mer der hvis interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #14 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg syntes 14. januar hørtes ut som en fin dato. Hva med bare blåbær eller bær å bar på solsiden? Der er det veldig koselig også har de åpent lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 10. januar 2008 #15 Del Skrevet 10. januar 2008 ja, høres jo bra ut? ser at det andre treffet i slutten av januar ikke inkl februar damene? for meg har ikke dato noe å si, jeg kan begge dagene jeg! Noen må bare slå igjennom og betsemme dato, tid og sted så får de som kan og vil dukke opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikosu og William Skrevet 11. januar 2008 #16 Del Skrevet 11. januar 2008 nå mener jeg helt klart at jeg har skrevet at alle er velkommen på treffet 28.januar.....så uansett alder og termin er det bare å komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 12. januar 2008 #17 Del Skrevet 12. januar 2008 ok sikkert jeg som ikke leste nøye nok... Men i dag er det jo 12, så vi må bestemme os snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 13. januar 2008 #18 Del Skrevet 13. januar 2008 blir det treff i morgen eller den 28.? litt greit å vite bare:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikosu og William Skrevet 13. januar 2008 #19 Del Skrevet 13. januar 2008 treffet 28. skjer uansett...så det er ihvertfall bare å møte opp da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:Kiki Skrevet 16. januar 2008 #20 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg kommer den 28.januar! Blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 26. januar 2008 #21 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg kan ikke komme på mandag! Vi har omgangssyke hele gjengen hær.... Kos dere masse da jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugarplum med spire =) Skrevet 31. januar 2008 #22 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva med et i begynnelsen av februar også, litt for dårlig til å oppdatere meg her inne. Skal bli flinkere!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 1. februar 2008 #23 Del Skrevet 1. februar 2008 jepp... Denne gangen skal jeg være med!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå