Gå til innhold

Leddgikt og gravid

Happy happy:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har leddgikt/revmatisme som er/har vært gravid. Drive å prøver å bli gravid, men gruer meg også litt til svangerskapet om jeg da skulle bli gravid. Kroppen er jo låk daglig, så regner ikke med att det blir bedre av å bli gravid. Noen som kan skrive noen erfaringer rundt svangerskapet og fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen erfaring her? Virker litt rart att ingen med leddgikt/revamtisme er/har vært gravid synes jeg. Vær så snill noen:)

Skrevet

Mener at det kan slå begge veier ved svangerskap, noen blir verre, andre mye bedre, og hos andre igjen er det svangerskapet som utløser det. Jeg har vært plaget med armene mine vel et halvår nå, var enig med legen at dette skulle utredes fort, da mora mi har leddgikt, og jeg nærmer meg alderen da hun fikk det påvist, men pga svangerskapet har det bare blitt med blodprøver, som ikke viste neon ting, henvisning videre har blitt utsatt... Men det var jo ikke akkurat dette du spurte om:)

Skrevet

Får håpe på det bedre da:) Jeg fikk barneleddgikt da jeg var rundt 10 år, og skulle vel mest sannslynlig ha vokst det av meg, men det har bare blitt værre de siste årene etter å ha vært nesten borte i tenårene. Men slik er livet, har det jo supert uansett. Lykke til med utredningen din, håper det ikke er leddgikt da. Ingen gøy sykdom det. Å lykke til med svangerskapet:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei !

Jeg har leddgikt.Er ikke gravid-men prøver...

Om jeg blir gravid mener min lege på reuma at jeg trolig vil få bedre

dager :o).

Det gjenstår bare å bli gravid da.Leddgikten kan være med på å gjøre

at det er vanskelig for meg.

Ønsker deg lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...