Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Når er det man bør begynne å bruke det? Husker ikke jeg. Fikk låne ette under forige svangerskap,men denne gangen må jeg kjøpe da det andre begynner å bli litt vel gammelt å låne en gang til. Hvor får man kjøpt? Er det flere typer og priser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får vel kjøpt det på butikker som selger babyutstyr.

Men i følge Trygg trafikk har ikke dette beltet noen hensikt og er kunn laget for å melke litt penger av gravide...

Skrevet

det har jeg også lest på trygg trafikk..brukte sånt med de to første..og trur ikke jeg gidder det denne gangen..visst det ikke har noen hensikt

Skrevet

Er helt ny her, men så dette innlegget og tenkte at jeg måtte kommentere det.

En kollega av mannen min ble nylig påkjørt bakfra av en som ikke klarte å bremse i tide. Hun fikk skikkelig skader i nakken, men babyen klarte seg. Dette var ifølge legevakten fordi hun hadde brukt babybelte.

Vet ellers lite om babybelte, men tenkte å dele dette!

Skrevet

Hei.

Gravidbelte får du kjøpt på baby shop. Tror det koster ca kr 349,-.

Eller du kan sjekke kjøp og salg her på barn i magen.

Kanskje du får kjøpt et brukt :-). Har en venninne som begynnte å bruke det da hun var ca 6-8 uker på vei.

Skrevet

Jeg har hørt at de anbefaler dette fra ca 2 mnd jeg var selv å kjøpte det i går ( 9+4 ) i en butikk som selger baby utstyr. betalte 349 kr og tneker at det er bedre å være på den sikre siden. hvis det kan hjelpe en brøkdel ved en kræsj så er det verdt det!! det er nå min mening

Skrevet

Jeg har ei venninne som jobber på akuttmottaket på sykehuset i vestfold. Hun trodde ikke disse beltene var så mye til hjelp helt til hun fikk oppleve å få inn to gravide som hadde vært i bilulykke. Da fikk hun se resultatet av bruken av gravidbelte. Den ene babyen hadde det fint i mammas mage, men den andre hadde fått knust rygg og nakke så den ble drept momentant. Dette var etter å ha kjørt 60 km/t.

Jeg skal hvertfall bruke belte!!!

Skrevet

har tenkt å bruke gravidbelte rett og slett fordi andre eg kjenner synest det har vore meir behageleg for magen. om det kan redde spiren ved evt ulykke er det berre bonus - målet er sjølvsagt å sleppe unna ulykker.

Skrevet

Man får også kjøpt disse belten på NAF sentrene. Og er man medlem hos NAF får man rabatter på de. Så nå er det bare til å høre med mennene om dere er medlem ;o)

Skrevet

Takk for dere delte eksemplene med oss :) brukte det de to første graviditetene..da får jeg stikke å kjøpe et nå også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...