trinemor Skrevet 2. januar 2008 #1 Del Skrevet 2. januar 2008 føler dere at magen har stagnert litt ? er det vanlig? jeg ble stor veldig tidlig og vokste også ganske mye før jul men nå er jeg i uke 31 og føler at magen står på stedet hvil. har ikke lagt på meg i jula å ha totalt bare lagt på meg 3 kilo. men vil jo ikke klage men føler at det ikke har forandret seg på en stund. regner med den lille vokser fint uansett, er masse liv i magen, sparker hele kveldene:) hvordan har dere det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. januar 2008 #2 Del Skrevet 2. januar 2008 På meg virket det som om magen sto helt rolig frem til nå...Babyen har nok fylt opp det som var fra før og nå vokser hun som bare det..Kjenner nesten sånn ut..=o) er 30+6 uker på vei... Har heller ikke lagt på meg spesielt mye, men legger merke til nåla på vekta nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinyogsmåen Skrevet 2. januar 2008 #3 Del Skrevet 2. januar 2008 Samme her, føler ikke at magen har vokst noe særlig siden før jul. Men kanskje ikke så lett å se sånt selv heller. Og masse liv her også, så regner med at alt er bra. Til *BabyCakes*med*Pike* : trykket innom profilen din å tittet. Så at vi både har bursdag samme dato og termin samme dag, synes det var litt morsomt =) Lykke til videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. januar 2008 #4 Del Skrevet 5. januar 2008 Ikke noe unormalt at den vokser litt i rykk og napp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelig familie på 4:) Skrevet 6. januar 2008 #5 Del Skrevet 6. januar 2008 Har det ganske likt deg jeg. Er 31+5 i dag. Magen skøt fart i begynnelsen, og det var nesten som jeg ble bekymret for hvor dette skulle ende:-) Men den siste mnd har det gått saktere og man ser ikke den store forskjellen fra uke til uke lengre. Her er det også mye liv gjennom døgnet, så regener med dette er helt normalt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinemor Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 6. januar 2008 takk for svar, har slått meg til ro med at det skal være slik. får ta en prat med jordmor på neste time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå