Gå til innhold

Hva skjer??!! SA uten blod og smerter?!!

lykkeliten kom til meg....

Anbefalte innlegg

Vet jeg har spurt om dette tidligere, men må spørre om dette igjen jeg. Jeg våknet 14. des med null symptomer og jeg hadde følelsen av at noe var galt. Da var jeg 6+1. Jeg var på UL og alt så greit ut. Ingen hjerteaktivitet, men legen ville ikke avskrive det ennå. Natt til 15. des fikk jeg litt brun utflod. Dette varte over helgen. Og stoppet da opp. Jeg gikk til ny UL 19. da var fosteret borte, mente legen. Det jeg syntes er så rart er at jeg da i dag 2. jan fortsatt ikke har hatt noen blødning eller noen smerter!! Noen som har opplevd noe av det samme?? Hadde vært greit å få en blødning snart syntes jeg.....

Fortsetter under...

Jeg var igjennom en SA nå nettop, helt uten noen vondter. Men jeg blødde som en vanlig menstruasjon... Kun brun utflod høres lite ut,men om legen tok ultralyd,så ser han om du hadde noen rester igjen. Og alt virket jo klart,sant? Da bør du kanskje tenke på dette som en konklusjon på det som var og heller se framover,selv om det er hardt. Jeg fikk ultralydsjekk 28nde og for meg var det godt å få vite at det definitivt var tomt i magen og jeg kunne begynne å se framover og skal prøve snart på nytt...

Jeg hadde rosa papir i en uke, deretter som en vanlig menstruasjon i en uke. Så var det hele over,ingen smerter,kun noen små-murringer...

Jeg fikk beskjed om MA den 18. etter 2 uker med små blødninger + brun utflod. Tok innvendig UL, med beskjed om¨å vente på en større blødning ila. juleferien. Var tilbake uten stor blødning 28, og da fant vi et lite hjerte som banket:-) Måtte lete ganske mye, og så egentlig etter hvor mye rester som skulle ut, men plutselig var det et nurk der allikevel.

Av målingen kom vi frem til at jeg var 4 uker kortere på vei (7+3) enn jeg trodde (11+3)! Noe av årsaken til at vi ikke hadde sett noe 10 dager før, kunne altså være at fosteret var for lite.

Synes du skal gå til ny UL, siden dette også kan være tilfelle med deg.

Har fått ny time 1 uke etter forrige UL, og også fått henvisning til sykehuset for UL i uke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...