Gå til innhold

Da ble det ny ultralyd 10 januar:) Gleder meg masse...


Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

Hadde første da jeg var fullgått ca 6 uker... Pga av smerter.. Og nå vil gynekologen min ha en igjen når jeg er rundt 12 uker... Tenkte å bestille til etter 17 januar..som er datoen for fullgåtte 12 uker..men ble 10..iog med at de har så lange ventelister.. måtte ta d som var ledig. så blir bare 11 fullgåtte..men d får gå bra:) får tross alt se nurket mitt! :):) Hun vil ha meg inn pga av historie med cyster osv.. om noen skulle lure...

 

stor klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saa stas, Sussa, jeg skal ogsaa ha UL 10 jan. Da faar vi glede oss sammen... =o) Og du, det med 12 uker er ikke saa noeye som det var foer, min gyn sa da han saa min lille spire rundt 9+5, at denne har jeg sett tre ganger naa, vi trenger ikke tenke 12 uker vi, for her har vi sett grundig at ting mest sannsynlig er i orden. Hva mener du med det? lurte jeg.... Jo, det med 12 uker er mer en gyllen regel, naar man ikke gaar til UL, ikke har ekstra oppfoelging, altsaa - virker alt DA i orden etter 12 uker, ikke bloedninger etc, saa kan man regner ting som greit.

 

Men jeg tenker som deg, jeg ogsaa, og gleder meg til neste uke, da er jeg 12 uker cirkus....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...