Tobarnsmammaen Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei jenter! Jeg er i dag 11+5 og har hele tiden tenkt at jeg skal fortelle om graviditeten til sjefen og kollegaer når jeg bikker 12 uker, dvs på fredag. Nå når det nærmer seg er jeg mer usikker. Skal til legen for kontroll og gjennomgang av blodprøver i uke 14. Da skal vi også få høre hjertelyden. Plutselig tenker jeg at jeg helst vil vente til da.. Alle andre vet om graviditeten, dvs familiene våre + venner utenfor jobb. Når fortalte dere nyheten til sjefen/jobben? Vet det vil bli mye oppmerksomhet i forbindelse med dette, så mulig det også er litt av grunnen til at jeg vil vente.. PS! Var på innvendig UL i uke 9 og fikk se den lille spiren. Alt så bra ut og hjertet slo så har egentlig ingen grunn til å ville vente i så måte..
mor-igjen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har samme problem selv... Har akuratt begynnt i ny jobb, og akuratt funnet ut at jeg er gravid. Gruer meg til å si det.
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Har fortalt det alt jeg, og jeg er 11+3 i dag. Vi er ikke så mange på jobb så jeg tenkte at det er greit at de vet om det. Er badevakt og bruker masse sterke såper når vi vasker så det var også en grunn til at jeg fortalte det.. Har dessuten vært myye kvalm så det er også en grunn til at de fikk vite det. Lykke til med å fortelle det da!
August08baby Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Ja, dette er vanskelig. Har fått ny jobb, vært der i 3 mnd og er 8+5 idag! Det er masse å ta tak i og masse prosjekter på gang.. Gruer meg litt til å si det, men jeg tenker at jeg holder ut lenge og er i permisjon i 10 mnd så er jeg vips tilbake igjen. Familie går alltid foran alt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå