Gå til innhold

i trudde i hadde lagt på meg i jula,men var på bailine idag å det viste seg at i har gått ned 1,3 kg...


Mammaen til Noah Aleksander

Anbefalte innlegg

det syns i e bra..for i har drukket et par ganger å spist en del ++++ masse søtt...kjempe letta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Har du gått på bailine ei stund? Eg skal på prøvetime i neste veke, så eg er spent!! Fortell litt om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått ned 5,7 kg siden 22/11,ganske fornøyd med det+at i merke det på klærne mine.

syns dette funker kjempe bra.går ikkje på noe diett eller noe sånn.bare spiser litt sunnere og mindre.og søtsaker++ koser jeg meg litt med på fredager eller lørdager.å går litt turer.

 

men kossn bailine funke kan du se på bailine.no.men du har kanskje vært innom den siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Og tusen takk for svar.Ja eg har kikka inn på den sida, og slik eg forstår det, så er det litt individuelt tilrettelagt. Eller?? Men er det to ganger i veka ein går? Antal ganger tilsaman varierer vel og ,etter behov.Eg er spent. Håper på det vil hjelpe meg til å stramme huda på magen.Kor mange ganger har du vært,med så bra resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært der 7 ganger.ja e nok inviduelt tilrttelagt.spørs hvor mye en skal ha av osv.

 

de 10 første gangene er det 2 ganger i uka,etter det er det 1 gang i uka.

 

veit i kunne gått ned mere i jula,hadde det ikkje vært for litt usunt kosthold.men meka det på magen at i ikkje var vant til usunn mat lengre,ble skikkelig dårlig de første dagene,hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Ja he he, vart kvalm innimellom,kroppen er ikkje vant til slik usunn mat lengre. Men du, har du fått kostholdsopplegg hos de og??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i valgte å ikkje gjøre det,for i e ganske kresen sjø,å i vil ha et kosthold i kan ha resten av livet.det kan i med sånn i gjør det no.merke middagene har blitt mye sunnere no enn før,bruker mere grønnsaker.

men,i spis mye sunnere og mindre enn før,oftere og mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det eit spesiell diett de hadde for seg då gjerne? Det som kan være greitt å vite, er kor mykje ein skal ete i løpet av ein dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje sulte seg iallefall.spis lite men ofte.men det finn du nok ut etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrt...

 

betalte 4900.- for 20 ganger.

etter de 20 timene blir man stamkunde,å da koster det 3000 for 20 tima.

 

i har ikkje begynt å røyke igjen etter i fikk ungen,å ikkje ska i det heller,så hvis typen begynne med å si at det e dyrt,veit i at det hadde vært mye dyrere hvis i hadde røyka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å at det koster en del,e en ganske god grunn for å ikkje sprekke ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye går du ned i vekt/cm di 20 første gangene? 4900kr va ganske mye å da bør å behandlingen virka godt.. betale du hele summen med en gang eller kan du få dele opp? har ikke råd til å betale så mye med en gang.. har en venninne så er 120kg å er bare 155cm, kan dette være noe for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de garantere at hvis en følge terapeuten sitt opplegg å en ikkje får resultater så får du pengene tilbake.

 

men før en slanker seg,uansett metode,må en gå inn i seg selv psykisk,være innstilt på å klare det,sette seg småe mål om gangen.

 

har ikkje vært der mere enn 7 ganger.har gått ned snart 6kg,på litt over 1 mnd.å gått inn mange cm på forskjellige steder på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i fikk delt opp betalinga iallefall.

 

se på bailine.no står mye der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...