Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har to rare plager jeg ikke helt vet hva kommer av. Det ene er den pustegreia som jeg også har laget en tråd om, og så er det denne lysken. Jeg har veldig vondt i den høyre lysken. Har vondt hele tiden, men jeg kjenner det ekstra godt når jeg går. Noen som vet hva dette kan komme av? Har ikke trent eller tøyd i det siste så tror ikke det er en forstrekkelse.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 kansje ligamentsmerter? Det var det første som slo meg hvertfall=)
gig84 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 vet ikke helt hva det er jeg heller, men jeg har også vondt i lysken.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Hei! :-) Det kan være livmorbåndene som strekker seg, da gjør det vondt å reise seg fort opp og litt når man går! Ellers kan det være bekkenløsning! Lykke til! :-)
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Takk for svar. Jeg håper virkelig det er sånne ligamentsmerter. Vil ikke ha bekkenløsning! Men er det ikke litt tidlig med bekkenløsning? Jeg er bare 4+4 uker på vei.
tayni Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Hei. Jeg hadde også vondt i lysken i begynnelsen. Var vondt spesielt når jeg gikk. det ga seg rundt 7 uker tror jeg. er nå 10+5. har masse rare vondter innimellom. er mye som skjer med kroppen når et helt nytt menneske skal skapes inni der.
*Lykkeliten* Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Man kan få BL tidlig i sv.skapet, det er hormonene som bestemmer det! Jeg fikk BL i 6mnd forrige gang, uff det var det verste! Men absolutt verdt det! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå