Gå til innhold

Gifter meg som høygravid;)!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Sambo og jeg har vært sammen nå i over 8år,så 26.juli skal vi gifte oss:)

Gleder meg utrolig mye til det,og jammen ser det ikke ut til at jeg blir en høygravid brud;)!!!

Noen her som har giftet seg med stor kul på magen??? Og hvordan var det;)?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj gratulerer! :)) Så morsomt. Jeg er ikke gift så kan ikke svare deg på det, men ønsker dere lykke til, og jeg trur du kommer til å bli kjempe fin jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg i uke 20 så jeg hadde ikke akkurat stor kul på magen, men siden det var barn 2 hadde jeg jo endel mege. Det gikk helt fint å være gravid brud, var nok litt sliten, men lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha:)!!

 

Har 2 fullgåtte svangerskap bak meg,så jeg kan vel se for meg at jeg er ganske sliten på den tiden. Men som du sier,tre*tette,så kommer jeg til å være såååå lykkelig at det kan jo faktisk hende at jeg glemmer det et øyeblikk;)

Gleder meg veldig,og krysser fingrene for at formen/kroppen spiller på lag med meg den dagen!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal også gifte meg 26 juli.! (: Er ca 35-36 uker på vei rundt den tiden. Enn du? Har du funnet kjole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei M-Diva!

 

Nå kan det se ut til at vi har fått flyttet bryllupet til 14.juni:) Så da er jeg ikke fullt SÅ høygravid!! Da er jeg vel 29uker på vei.

Men vi må vel ha termin rundt samme dato vi da?! Har 31.aug.

 

Nei,kjole har jeg ikke finni meg enda;)

Kommer du over noen nettsider med mange fine brudekjoler for gravide,så får du gi meg beskjed;)

 

Masse lykke til videre da,med bryllup og baby,M-Diva!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei giftet meg når jeg var ca: 27 uker på vei. Det gikk strålende, var i kjempefin form hele dagen, ikke sliten i det hele tatt. Og så hadde jeg kjøpt meg et par høyhælte sko som var såååå deilige å gå med.

 

Du trenger ikke en gravidbrudekjole. Jeg hadde bestillt en med empireskjærning(visste ikke at jeg var gravid da) så det gikk kjempebra. Snakket med em der jeg bestillte brudekjolen og de bestillte bare en størrelse større for meg, enn hva jeg i utgangspunkt hadde gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott:) blir gøy å gifte seg med kul på magen...gravide kvinner er flotte....lurer på om eg skal gifte meg med kule mage også...er litt usikker når vi skal ha brullupet...er gravid i uke 6 og har eksamen i mai / juni...godt å se at flere skal/har gjort det samme..problemet blir jo å finne fin brudekjole da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...