Mamman til AM&JS Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hører mange sier dette hjelper mot fyllesyke...
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 en før og en etter alkoholen, med masse vann til.. Påstår de lærde.
Mamman til AM&JS Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Akkurat ja...hvis man husker å ta en når man er ferdig å drikke da..hehehe...
snurkle Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg tar en før, og så en + en pinex før jeg legger meg. Funker flotters.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Før brukte jeg å ta en før og en etter alkohol, men nå tar jeg bare en når jeg kommer hjem. Har de liggende ved tannkosten =) Da jeg tok før festen ble jeg så innmari trett, fant ut at det var zyrtecen som gjorde det. Kuttet ut det og det funket!!! =)
Fire småtroll Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Du skal ikke ta allergitabletter før du drikker, da får du høy promille uten å merke hvor full du egentlig er fordi tabletten demper symtomene på alkoholforgiftningen i kroppen. Er du av de som drikker litt for mye når du først er på fest kan det være direkte farlig! Men en tablett når du kommer hjem, og har sluttet å drikke kan dempe fyllesjuka ;-)
alvis Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Sånn som jeg har forstått det skal du ta Zyrtec da du kommer hjem. Zyrtec gjør at levern bryter ned alkoholen fortere. Hvis du tar Zyrtec før så betyr det at du blir fortere full. Men er målet at bli beruset litt kjappere og med mindre alkohol så er det vel da greit å ta en før du går ut også For meg funker det veldig bra at ikke drikke for mye, ikke drikke etter kl 24 og huske å drikke vann i løpet av kvelden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå