Gå til innhold

LEGG KRAMPER!! hjelp....??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja...da tar jeg sink,magnesium og B vitamin....så maserer jeg med svak lavendel olje før jeg legger meg med røde ull sokker..*ler*..og det fuker:)) vet ikke helt hvem av de....men så lenge det går så kjører jeg på!!

Takk for gode tips:)

Annonse

hihi fikk forferdelige kramper og våknet av det her en dag....samboer var våken, så jeg begynte å skrike på han for han har ganske mye peil på medisin og sånt(fikk liksom litt sjokk av å våkne sånn og det tok litt før jeg skjønte hva det var for noe som skjedde),han var medic i militæret og jobbet som hjelpepleier etter det...og han trudde vannet hadde gått eller noe sånt så jeg fant ut der og da at min "rolige og beherskede medisinerfarne samboer" ikke var så, og kommer mest sannsynelig ikke til å være så rolig når dagen kommer som han selv har påstått at han kommer til å være...hehe...

men funker akkupunktur virkelig så bra???jeg har liksom bare prøvd det en gang og da synes jeg det ikke funket så bra i det hel tatt...

ja!!! akupunktur funket på meg...tok to beh. med to dagers mellomrom...tror kansje jeg feil belastet litt for at jeg har vondt i ryggen eller noe...for det var nåler mot bekkenløsning OG en mot annspennelse....fikk kramper i natt i gjenn da men...det er 12 dager siden jeg tok beh. så da er vet vel bare å ta en ny og håpe det ikke var tilfeldig:O

Spise bananer (en for dagen) er vanlig råd mot leggkramper, fordi bananer har potassium i seg, og leggkramper er typisk sånt som skjer når man mangler det. Jeg vet ikke om det også gjelder når man er gravid, men jeg skal nå ut å kjøpe flere bananer for jeg hadde masse kramper i natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...