Gå til innhold

dere som sliter med kvalme...


maria isabell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Begynte faktisk å bli kvalm uken før positiv test. Har vært kvalm, trøtt og enda mer kvalm i fem uker nå (er ca 8+3) Vært verst de siste ukene. Tror det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Håper det gir seg snart....

 

Augustmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble brått kvalm og uvel i begynnelsen av uke 6. Nå har jeg slitt meg gjennom to uker, da jeg er i uke 8. Kvalm døgnet rundt, til og med om natten... Helt forferdelig. Håper inderlig det går over snart... Eller om ikke noe annet, blir litt mindre kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal en ta kvalmetabletter, er prostafen den som en har mest erfaring med under graviditeten...snakk med lege...eg nektet å ta tabletter i forrige svangerskap...måtte gje meg til slutt og tok en halv om dagen...når eg tenker tilbake skulle eg tatt mere...tok av 10 kg....

håper bare så inderlig at eg ikke blir så syk nå...husker ikke når det begynnte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nr 4 for min del.

Da jeg gikk med jentene fantes jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Med gutten var jeg litt kvalm innimellom.

 

Nå føler jeg meg som om jeg har vært på fylla i flere uker.

Trøtt,kvalm og grå.

Er kun 6+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble kvalm i slutten av uke 5. om morgenen spesielt. da går eg å brekker meg som bare det. blir heldigvis bedre når eg har spist litt:) ellers kommer det litt i byger utover dagen. men kan leve med det:)

 

hilsen mamma i august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sykehuset i går og fikk der beskjed om at jeg kan ta to tabletter daglig av typen prostafen. Den første tok jeg da jeg kom hjem i går fra sykehuset, etter å ha spydd hele dagen. Så la jeg meg nedpå litt og vips, da jeg våknet var kvalmen så å si borte! Jeg ble så glad! Jeg spratt opp av sengen og sørget for å lage middag til mannen min kom hjem fra jobb. Han ble helt overrasket da han såg at jeg hadde laget middag. Han som har jobbet så fælt for meg i det siste, nesten bokstavlig talt matet meg på det værste. Så nå tar jeg prostafen daglig, men foreløpig bare en tablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...