Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 skal ha ovnsbakt laks og pommes noichettes (ikke sååå sunt da men...) holder på å tømme frysen. Men trenger noe saus/dip-greier, med minst mulig kalorier. forslag?
hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Er sikkert ikkje så sunt, men eg klarer ikkje å spise laks uten rømme. Ovnsbakt laks med rømme og persillepoteter, namnamnam.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Naturellyoghurt rørt ut med dipmix.
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 ta en titt i toropose-avdelinga på butikken og sammenlign energiinhold Noen av sausene er faktisk helt greie
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Kjøp mager kesam også rører du inn dill, grassløk og sitron, og smaker til med salt, pepper og sukker.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Takk for svar alle sammen=) mange gode ideer her jo=)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Yoghurtdressing med masse hvitløk er sikkert godt til!
Pysa Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 En boks hakkede tomater, kokes med bittelitt sukker (fjerner bitterheten), litt salt og pepper, hvitløk og det du liker av krydder/urter, feks persille/basilikum/timian. Kan ha oppi litt rømme/fløte for å få den rundere i smaken, gjerne også litt stekt løk. Bruk stavmikser, så får du en klumpfri, veldig god saus. Denne bruker jeg masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå