Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei hei .. Jeg er i 10 uke nå ca. Kvalmen startet rundt uke 8, Jeg har jobbet hele julen, med untak av noen dager da jeg bare låg hjemme på sofaen og ikke klarte å komme meg noen steder. Jeg har nå hatt fri i 4 dager og har bukt mesteparten av tiden på sofaen og legger meg i 10 tiden på kvelden, for da er jeg så sinnsykt kvalm. Jeg trenger mye søvn. I dag er jeg hjemme fra jobb igjen, da jeg våknet var jeg så kvalm, prøvde å spise litt men bare brekker meg. Bruker 1 time på ett knekkebrød. Nå når jeg har sovet litt blir jeg bedre, men har fortsatt ingen matlyst og ligger kun på sofaen. Jeg kontaktet legen min i dag, han skriver nå ut en sykemelding som jeg skal levere arbeidsplassen i morgen. Får så dårlig samvittighet hvis jeg sykemelder meg, selv om jeg vet jeg ikke klarer å utføre noe på jobben, kun jobber med kvalmen. Har en mor som ikke synes noe om sykemeldinger, kanskje jeg har det derifra..... Har noen litt kloke ord til min situasjon, eller er det flere som er sykemeldte? hvor dårlige er dere? må en kaste opp hele tiden for å være sykemeldt for kvalme? takk til alle som vil hjelpe meg litt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136411613-hvorfor-f%C3%A5r-jeg-s%C3%A5-utrolig-d%C3%A5rlig-samvittighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leen Skrevet 2. januar 2008 #2 Del Skrevet 2. januar 2008 hei hei...Det er helt utrolig med oss damer. Vi får dårlig samvittighet for alt. Enig med deg. Jeg begynner på jobb i morgen, og er så usikker på hvordan det kommer til å gå. Er kvalm hele tiden, og har problemer med å få i meg mat. Har ikke lyst å bli sykemeldt fordi jeg får dårlig samvittighet for jobben. Det er så utrolig tåpelig. Nei, jeg prøver i morgen. Skal til legen på fredag, så får jeg ta en vurdering da. Det er ikke tabu og sykemelde seg hvis man er skikkelig elendig. Det viktigste i denne tiden er deg og den lille inni deg. Er man dårlig, så er man dårlig. Desverre ikke noe vi kan gjøre med det. Ingen som frivilig har lyst å ligge hjemme på sofaen dag ut og dag inn. Nei, sykemeld deg om du føler det er det rette. Husk at det er det bare du som vet. Ikke moren din heller. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136411613-hvorfor-f%C3%A5r-jeg-s%C3%A5-utrolig-d%C3%A5rlig-samvittighet/#findComment-136412598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høygravid i sommer! Skrevet 2. januar 2008 #3 Del Skrevet 2. januar 2008 Kjenner til problemet. Jeg har vært sykemeld siden før jul. Klarer ikkje gjøre noen ting pga kvalmen. Var på jobb noen timer i dag, men måtte gå etter halv dag, etter det har eg ligget på sofaen. Skal til legen i mårå og mistenker ny sykemelding. Får ikke bedre samvittighet av å vite at det er sykdom på jobb og allerede lite folk. Men eg har funnet ut at eg bare kan ta tida til hjep. Håper jeg snart er igang igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136411613-hvorfor-f%C3%A5r-jeg-s%C3%A5-utrolig-d%C3%A5rlig-samvittighet/#findComment-136413175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå