Gå til innhold

Dere som ikke har mistet

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sikkert ikke noe å si at din mor har mistet :)

Lykke til med prøvingen av nr 2 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror heller ikke det har noe å si.. Takk for det! Skal teste til helga.. TR er 10 dager forsinka! =) Er i første pp..

Skrevet

Jeg har ikke mistet.

Nå venter jeg nr. 2 og ble gravid på første forsøk.

Skrevet

Jeg er gravid med nr.3, 7+5, og aldri mistet.

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 nå (5uker) og har aldri mistet :) :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Godt du ikke startet "nei til negativ traader" traad som meg, 2sjarmtroll, jeg ble solid hengt i gapestokk, hehe.....men taaler det. Det er viktigere at ikke alle her inne blir superredde enn at noen faa faar hylt ut hver eneste dag, om akkurat det som passer dem, helt uten aa tenke paa hva meldingene deres kan gjoere med andre saarbare nygravide...

De jeg har mistet har vaert rett over IKM alle sammen (4), saa dersom jeg ikke visste jeg var gravid, hadde jeg heller ikke visst det, saa "no drama" sier jeg, og fokuserer heller paa det barnet jeg har faatt, at jeg blir lett gravid og den lille herlige paa 11+4 som bor inni hulen akkurat naa... =o) Helt enig med hun som sier at det som ikke blir noe av, ikke skulle bli noe av.

Lykke til alle, tenk positive tanker og rug og kos dere masse i svangerskapet, det er saa flott og fint aa vaere gravid, man er liksom litt "on mission" - paa jobb - paa et vis, kjenner jeg, og det er saaa meningsfult... =o)

Skrevet

Fint å se at det er så mange som har flere barn uten å ha mistet!!!

Jeg venter nr 2 og har heller ikke mistet :)

Jeg måtte etter å gjort både meg og samboer bekymret etter alt jeg har lest her inne holde meg vekke, og det hjalp :) mye av bekymringene slapp taket. Så nå er jeg bare inne av og til.....

Skrevet

Strålende initiativ!

Venter nr 2 og har aldri mistet og aldri hatt noen dramatisk komplikasjoner som det virker så mange av her inne....

Det skal være motro og positivt å være gravid, ikke en periode for bekymring. la oss heller tenke rosa og lyseblå babytanker og glede oss!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...