Gå til innhold

Å miste barnet.. eller at no galt skal skje..


Agirl89&Gutter08&10

Anbefalte innlegg

Heizann jg er gravid i uke 4+6 dvs. 4 uker og 6 dager.. men siden min lille baby er så velkommen hos meg.. er jg redd for at no galt skal skje... jeg leste ett eller annet sted at nesten annenhver kvinne mister sinn embryo... hva skal jeg gjøre for å være forsiktig... sånne forsiktighetsregler??? jeg vil ikke miste den... jeg kommer ikke til å overleve dette....uansett om jg mister så tidlig.. er det stort for en som mistet en eggstokkk for to måneder siden og alder er 18 år..... og elsker barn sååå høyt... det er kjempetrist om jeg mister.. min lille nurk...

<3 Jeg elsker deg min lille spire i magen min... ikke forlat meg.. mamma elsker deg sååå myeeee... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

annen hver hørtes veldig mye ut..da vil jeg tørre å påstå at de har da tatt med de som mister før de venter mensen og ikke har fått bekreftet det enda..

For annen hver kvinne mister ikke etter ventet mens iallefall..det er jeg helt sikker på

 

og med de aller aller fleste så går det bra :)

 

Kos deg med den voksende magen og slutt å bekymre deg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at veldig mange svangerskap ikke blir noe av, men de aller fleste forsvinner uten at man merker det selv (før 4 uker) etter 4 uker er sjansen størst for at det går bra.

 

Men det er ikke unaturlig å bekymre seg, det tror jeg vi alle gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annen kvar befruktning ender i abort,men som oftest hender dette før mammaen vet hun er gravid...har hørt at sjangsen er 10 til 15 prosent de 12 første ukene,men er ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan!

 

Røyker du å drikker så kan du slutte med det men uansett hvor forsiktig du er om du bare ligger i de 3 første månedene så kan du miste uansett, men da er det ingenting galt med deg men med embrioet, det kan hende at det ikke utvikler seg, har selv hatt 2 spontan aborter en når jeg var 5-6 uker å nå på nyttårsaften var jeg 9 uker å mistet, legen sa at det hadde ingenting med kropen min å gjør har bare vært veldig uheldig...

 

men som hun sa til meg, det er bedre å miste så tilig i savnger skapet enn å gå helt til fødselen så er det døfødt eller ikke utviklet slik det skal vær..

 

 

ønsker deg lykke til! ikke tenk på at du mister det tenk så positivt du bare klarer..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...