Gå til innhold

har dere begynt å få mage nå jenter? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg er i uke 7 (på fredag er jeg i uke 8). Selv om jeg ikke har lagt på meg ett eneste kilo, føler jeg magen min begynner å presse seg fremover (dvs. litt under navlen)... Dette er jo veldig tidlig, så regner med jeg også må være en del oppblåst...

I morgen skal jeg til første ordinære "svangerskapstime" hos legen:) Er kjempespent!:)

ej føle mej ganske so oppblåste:) so en liten mage he no ej fått:) (under fleske jah) hehe

he litt problema å få på mej dongriboksene mine:( mn lr bære bra.. me fyrste jenta so va ik d so tideli, kåm ette kvart den.. mn dinne gongen kjenne ej d. :) e ca 7-8veke no:) føle d e ganske tideli å få mage. e d mormalt?? he masse spørsmål sjøl om d e barn nr 2:)

Annonse

ingen mage her i gården nei.... men så tok det uendelig lang tid forgje gang også... var vel nesten 4-5mnd på vei før det vistes... nå lå lille gulle langt bak forgje gang liker jeg å tro, men så har jeg jo en del å ta i fra før av siden jeg veier over 90kg før jeg ble gravid... :\ meeeeen neste gang skal jeg altså være noen mange kg lettere ja.... har jo noen år å gå på siden jeg garantert kommer til å begynne med prevensjon neste gang jeg får mensen tilbake ja.... bank i borde :P

Synes å se anntydningen ja og kjenner det godt på buksene mine. Det er nok bare luft og div, da jeg bare er 9+3 i dag. Livmoren kommer vel ikke over skambeinet før etter uke 12. Vil ha bebimage nå jeg.

Buksene begynner å bli trange rundt magen nå ja. Spesielt om kvelden. Er 9 + 1 i dag. Har en sønn på 20 mnd. fra før. Tror jeg begynte å få mage like tidlig forrige gang. Da tok jeg en test fordi jeg følte at magen hadde vokst, og jaggu var den positiv. Masse luft selvfølgelig : )

Hei Crow!

Jeg er også 9+1 i dag. Trøtt som ei strømpe og null energi. hvordan er formen din? Selv er jeg oppblåst og ser høygravid ut....hehe, men den vil vel gi seg etterhvert.

Sliter med trøtthet og null energi på jobben....slitsomt:-(

Hvor skal du føde?

Hei Snuppa27 : )

Så gøy at vi har samme termindato (foreløpig i hvert fall) : )

Er mye trøtt, men husker det var mye verre i forrige sv.skap. Da kunne jeg sove hvorsomhelst nårsomhelst. Er mye trøtt på kveldene bare denne gangen, men har en på 20 mnd. så tempoet er ikke lavt om dagen....hehe. Er veldig oppblåst her også. Det verste hos meg er ryggplagene. Har gått innmari ryggplager siden før helgen og kiropraktor mener det er bekkenplager, så det begynte tidlig denne gangen. Ellers er jeg i fin form, blir en del kvalm hvis jeg stresser men men.

Skal føde på Ullevål, om jeg kommer inn. Hvis ikke, vet jeg ikke. Er for sent å søke Rikshospitalet vet jeg.

Du, da ?

Hei Crow!

Ja foreløpig er termin den samme,,hehe, men i morgen skal jeg på ul så da får jeg vel vite litt mer:-) Jeg er en av de som ikke klarer å vente så jeg har booket meg på time på Majorstua klinikken...Guud som jeg gleder meg. Første gan g for meg dette her så veldig spennende. Jeg har ikke kjent noe i ryggen enda, men har oppblåst mage og småkvalm...men trøttheten er nok den verste for meg. Sitter på jobb nå og har null energi....men jeg får vel bare pine meg gjennom dagen.:-)

Jeg og kjærsten flytter til Skedsmo i midten av mars så da blir jeg knyttet til Ahus:-) Synd jeg ikke rekker det nye sykehuset, men har hørt mye greit om det allikevel.

Håper ryggen din blir litt bedre med tiden da:-) Det hørtes ikke noe særlig godt ut.

Hilsen meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...