Gå til innhold

Treff for septembermammaene hjemme hos meg onsdag 9.jan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne ta neste treff hjemme hos meg. Håper mange har anledning til å komme. Jeg bor på storo, trikk 11,12 og 13 går hit, og tbanen (også noen busser, men de er jeg ikke så kjent med).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jag och Molly kommer! Va kul att træffas igen :-)

Skrevet

jeg og Hedda kommer også :-) Godt nyttår, forresten!

Skrevet

Det høres koselig ut :-)

Vi kommer.

Skrevet

Jeg kan komme å møte dere ved Storo trikkestopp kl. 12.00, høres det greit ut? Så kan vi gå sammen ned til meg. For dere som tar banen, så er det bare å gå opp fra perongen, så ser dere storo trikkestopp. I tilfelle noen ikke rekker å være der til 12, så sender jeg dere en pers melding med adr min. Er veldig enkelt å finne frem....Bare ring om det er noe...

Skrevet

Hej, kan tyvärr inte komma. Vi har barselträff på hälsostationen med fysioteraput. Ska bli intresant att se om man får en utskällning för att Iselin inte ligger på mage hela dagen lång :o) Ni får ha det så koseligt, så syns vi snart.

Skrevet

Molly ær førkyld så jag får se om vi kan komma, førhoppningsvis så går det øver. ær inne på 3:e dagen nu tror jag.

Skrevet

Hei!

Siv Eline, Maria og jeg skal møtes imorgen til akkurat samme tid. Vi tenkte da at vi skulle ta turen inn til byen isteden. Har du plass til oss :0)? Vi kommer i to biler. Er det parkeringsplasser der du bor?

Skrevet

Bare å komme det:) Hyggelig at vi blir mange. Har en parkeringsplass (må få parkeringsbevis hos meg, bare ring på så kaster jeg det ut vinduet). Er jo på dagen dette, så burde ikke være noe problem å parkere bil nr 2 i gata nedenom her, i Birch Reichenwaldsgate. Fint om dere setter igjen barevogna i bilen, da jeg ikke vet hvor mange barnevogner jeg får stua inn i gangen nede. Jeg skal møte de andre på storostoppen kl. 12, så er ikke hjemme her før litt over... Håper dere kommer:)

Skrevet

Står forresten Kvangarsnes Nord på ringeklokka...

Skrevet

Maria og jeg kommer nok litt over 12 tror jeg. Noah skal til fysioterapeut på helsestasjonen kl 1030. Vet ikke hvor lang timen er. Så skal jeg hente Maria og så kommer vi :0) Fint om du kunne sende meg adressen din på mobilnr 41922041. Skal til lege nå så jeg er på farta og uten internet utover morgentimene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...