Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 "En siste hilsen fra" og så navn(ene)? Eller er det noe annet man kan skrive? Noen som har forslag?
Håperpåønskebaby Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 "Takk for gode minner" "Takk for alt" "Vi savner deg"
sesa77 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Er vel det som er vanlig å skrive på en krans.. men hvis du har lyst kan du jo skrive et lite dikt eller sånn.. Eller så kan du jo skrive takk for alt vi kommer aldri til å glemme deg.. håper du finner ut hva du skal skrive.
NormaJean Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 på søsteren min sin krans skrev vi veldig personlig. så det kommer vel an på hvor nært man er avdøde.. mange av vennene hennes skrev akkurat; en siste hilsen + vi vil aldri glemme deg eller noe i den duren, sammen med alle navn jeg syns man skal skrive akkurat det man vil... hva med: minnene vil aldri forsvinne, eller referer til noe dere hadde spesiellt sammen.?
Lady78-prøver Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 da broren min døde sto det på kransen fra oss "du vil alltid være i våre hjerter" fikk også en krans hvor det sto " takk for alle gode smil og minner" husker ikke hva det sto på de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå