Gå til innhold

er det mulig å bli gravid etter 2mnd...


Mumie_Mamma

Anbefalte innlegg

fikk barn for 2mnd siden,sluttet å blø for en uke siden og full ammer,er det mulig å bli gravid så kjapt igjen..

har hørt om dem som blir det, men de ammer kanskje ikke eller så mye.men eggløsningen kan vel ikke komme så fort tilbake??

 

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det går ann, hørte om en som vart gravid etter 14 dager...3 mnd etter fødselen har mangen klart å bli gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjer det!!! ta en graviditets test, så vet du helt sikkert!

 

på litt en litt tullete basis kaller man slike barn: " irish twins" (irske tvillinger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en her i fra ble gravid 4 dager etter fødsel.. ja, det er sykt tidlig. legene ble ikke serlig blide for det da.. å så når hun fikk nr 2, ble hun gravid me nr 3 bare 3 mnd etter der igjenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

himmel og hav, det er umulig, kan ikke ha sex 4 dager etter en fødsel....koselig for ungene da, viss hu var ekstra heldig kom de i samme klasse...men 4 dager????de må være tull...gå det an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke tull..!!! det er helt sykt. 4 dager, da har en jo fortsatt vondt tenker jeg da! men det er sant, noen som får det til! ikke meg i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg greide ikke ha sex da jeg hadde renselsen jeg da..og ikke hadde jeg tørt hell så tidlig..

eggløsning rett etter fødselen hun da hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...