Gå til innhold

ul uke 7


gig84

Anbefalte innlegg

jeg ringte å skulle bestille ul i uke 7 idag, men der var så fullt hos den gynekologen jeg har gått til tidligere at det var ikke sikker jeg fikk komme den uken, kontordama skulle ringe meg viss det ble noen avbestillinger. det gidder jeg ikke, vil prøve å finne en annen gynekolog å gå til jeg, en som det er litt lettere å komme til hos. noen som har noen forslag til gynekolog i rogaland, ikke Braut da det er han jeg prøvde å bestille hos.

 

på henvisningen jeg har fått fra haugesund står det Braut på, gjør det noe om jeg går til en annen? får bare ringe haugesund på mandag når de åpner og be de sende en ny i så tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale gynekolog Marit Veholmen. Har gått til henne tidligere. Hun holder til ved Hinnaklinikken. Kjempeflink og behagelig dame!! Har ikke hatt probl.med å få time til henne heller, men vet hun har noe ventelister.....

 

Kanskje jeg også må bestille tidlig ultralyd nå? Vi får ikke henvisning til ultralyd ved SUS da? Jeg har ikke kontaktet Haugesund ennå ettersom de har stengt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de i haugesund sa at jeg kunne enten komme opp til dem, men det vanligste var visst å ta tidlig ul hos den gynekologen en peide gå til. sa ingenting om sus, så tror ikke det er aktuelt nei.

 

kanskje jeg skal ringe hinnaklinikken imorgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ring du! Jeg ringte også og bestilte time i dag.....men nå ser det ut til at dette går galt for min del. Uff, vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette nå......har fått blødninger som har tiltatt utover dagen:(

 

 

Nummeret til Hinnaklinikken: 51906868 Boganesv.10 - 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei, vet ikke hva jeg skal si. håper såååå at blødningene stopper og at det går bra. stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker meg veldig på Mama Stork i Stavanger. Se på nettsiden www.mamastork.no, det er så koselig der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag ringte de fra den gyn. jeg har gått til tidligere. skulle få komme der 23. januar. så d blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...