Gå til innhold

Ingen symptomer


Bente Helen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er 6-7 uker og har absolutt ingen symptomer bortsett fra ømme bryst. Er det uvanlig? Leser jo om mange her inne som har alle slags symptomer uten å i det hele tatt ha fått to streker. :-)

Ja ja.. jeg skal vel bare være glad til:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er 6+4 i dag og har også bare ømme pupper, litt murring i korsryggen, og bitte litt nebbete innimellom;) eller føler jeg ikke meg spesielt gravid annet en 8 positive tester :D (bare så for sikkerhets skyld)...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Er i uke 9 og har lite symptomer, ømme bryster og i det siste dagene har jeg vært små kvalm, og det var ikke noe særlig god følse, selv om det var det jeg venta på, for å få følsen av at jeg er faktis gravid.. he he. :)men nå har vi vært å tatt ul i dag og VET og sett den lille hjerte slå, og har fått følsen av å være gravid.

 

Ja, skal være veeeeeldig glad for at du har lite symtomer. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+6 og har hatt det som dere hele veien! Litt matlei og litt ømme pupper (ble mindre ømme etterhvert også!) Det er alt jeg har merket. Så "knotten" på UL i uke 8, det så helt fint ut! Gled dere over å være så pigge! Hvis det er slik at 75% blir kvalme under første tri, så må jo noen stå for de 25% som gjenstår?! Masse lykke til jenter! Ser dere på 2.tri!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+3 og kun ømme bryst jeg også :)

Var sånn med de to første også, bortsett jeg var svimmel på jobben..fikk blodtryksfall for å stå forlenge opp og ned..nå har jeg hatt nesten 2 uker fri..så vet ikke helt hvordan det blir nå da :)

 

Bare vær glad du slipper å plages så mye med kvalme og sånt du :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du skal bare være glad for å slippe de derre symptomene=) Gratulerer med det;) Ja, vær glad for at du er en av de heldige:D!!!!!

er forresten helt normalt det. Ikke noe farlig å være heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Flott!! Grattis!! Jeg merker heller ikke mye, ømme bryster, blir svimmel av å stå lenge, ellers har jeg veeldig god matlyst, lyst på alt!! Vi må si oss veeldig heldige altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er normalt:) du kan være veldig glad for at du ikke har noen symptomer. har hørt at det er helt jævlig å ha det mnd etter mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Godt at det er andre også som ikke har de helt store symptomene ennå. Og kanskje de ikke kommer heller:-) Hvem vet..

Det er hvertfall lettere å fungere på jobb da. Enn så lenge.:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...