Bethenc Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 hei. Flere etterhvert som får vite at de blir rugere i uke 6? Jeg skal i gang med første fryseforsøk Håper på å sette inn to egg denne gangen. Hatt et fersk forsøk som endte opp med 5 på frys og et satt inn som ble negativt 1 juledag Hadde vært koselig å fulgt hverandre
Grublegruble Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hei Bethenc! Jeg skal ha UL i 25. januar og regner med uttak innsetting uke 4 eller 5, er det close enough? Er mitt første og har veldig lyst å slå følge! Alt er nytt og litt skummelt, men samtidig spennende! Veldig trist det ikke ble julegave på deg denne gangen, men kanskje en nyttårsgave venter like rundt hjørnet? La oss håpe det Klem*
lillir Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Heisan.. Er i gang med ivf nr 2,og skal til ul 25. januar. Regner med uttak og innsetting i uke 5 om alt går etter planen. Er hos Hausken.. Dere da? Har bursdag i februar,så om det klaffer,blir det tidenes "presang"..:-))
Grublegruble Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Heia lillir Var også til samtale hos Hausken, og skulle til UL der 25 januar, så vi ville vært der samtidig om vi hadde valgt det. Jeg vil mest det, men samboeren ser ikke forskjellen fra Haugesund offentlige, så jeg har gått med på å prøve der først...men angrer litt nå, fikk et veldig godt inntrykk av Hausken og vil jo så gjerne det skal klaffe på første forsøk. Uansett skal vi to på UL i Haugesund på samme dag, så vi får tenke på hverandre!! Er første gang for meg så er jo ikke så tøff at det gjør noe, men må man så må man Håper du får verdens beste burtsdagspresang i år... Klem,
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg skal inn til uttak uke 6 på Riksen til ICSI, hvis alt går etter planen... Begynte å spraye 01.01...
Grublegruble Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Da har jeg vært så freidig å legge dere inn på vennelisten min så jeg husker hvem som går samme veien som meg i disse første dagene i 2008. Håper det er greit og at dere gir lyd om hvordan det går med dere underveis. Er så fint å være flere om dette
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Ja, du og jeg er vel ikke så langt i fra hverandre med tanke på innsetting i uke 6. Måtte vente på neste mens før oppstart som sikkert kommer rundt slutten av januar og så oppstart av progynova blir vel ca uke 6 det da!!!???? Vi også hadde et icsi forsøk nå. 1 tilbake Negativt Fikk 6 på frys Jeg kaster meg med på deres tråd jeg;-)
Bethenc Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 hei jenter:) koselig å se at det er flere i samme løpet. Jeg skal i gang med fryseforsøk - første. og veldig spent på det. de skulle sende meg resepter og slikt i posten så da kommer vel det en av dagene... jeg hadde første IVF(er el egentlig på første enda..) fikk ut 16 - 5 på frys og 1 inn igjen, men negativt er. klems
lillir Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Hei Grublegruble.. Så kjekt at vi er flere som er noenlunde likt i "løypa" da..:-) Har du begynt på med? Har begynt på nesesprayen,og har oppstart av sprøyter den 16.jan. Er ikke så erfaren med ivf.,har et mislykka forsøk bak oss,men ser fremover igjen nå på forsøk nr 2. Ble litt forvirra til tider av ord og uttrykk,og ikke minst usikker når det gjaldt medisinene. Men glad jeg fant denne siden,for jentene her inne er helt unike. De støtter opp om hverandre,så jeg har følt meg velkommen fra dag1,og fått mange gode råd od konkrete svar. Krysser fingrene for oss alle her inne.. Nytt år,nye muligheter...:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå