Gå til innhold

Noen som hadde EL 20 desember og som har testet positivt her?


ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Har selv ikm i morgen og i går fikk jeg en veeldig svaaak strek etter ca 10 min. på QR testen!

Vet at den er ugjyldig da, for skal jo ikke være gjyldig etter at det har gått 5 min., men tok en 2 dager før der og den var blendahvit og er det enda,mens på den jeg tok i går ser man ennå den svaaake streken!

 

Spennende!

 

Skal ta en til i morgen på ikm dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Jeg(; Jeg testet meg på nyttårsaften for å vite om jeg kunne drikke alkohol. Fikk svak positiv på QR. Jeg gikk rett og kjøpte en ny, en CB. Den viste GRAVID. I dag har jeg tatt ny QR og fått svakt positivt igjen. Tror jeg går til legen i morgen dersom jeg får plass..

 

Det er jo positivt selv om streken er svak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :-)

 

Håper vi kommer til å slå følge på trimesterene vi da, testet nettopp positivt med clearblue testen! :-))))))

 

 

Klem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv i går.. svaak, men tydelig strek, og enda tydeligere i dag :-) Termin blir vel ca 13.09.. får litt ulike svar på de ulike kalkulatorene. Min første det her, så jeg er kjempespent :-) Og glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

hadde el 24 desember og må nok enda vente ca ni dager før jeg kan teste meg. er så spendt.... blir nok t å snakkes mer her om jeg får klaff.. termin skal visstnok være 18.09. har ingen fra før så nå er jeg kjempe pendt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...