Gå til innhold

håpet på å få haste time hos legen,men nei får ikke komme til før tirsdag


PMST

Anbefalte innlegg

er 98 prosent sikker på at jg mistet i romjulen men sluttet å blø etter 4 dager så jeg ville bare få sjekket at alt er kommet ut og liksom få det ut av systemet,sover dårlig og er ikke noe tess i hverdagen når jeg går å er så usikker...

men nei så lenge jeg ikke hadde feber så var nok alt i orden.

Ble skikkelig lei meg no,legevakten sa i romjulen at jeg måtte kontakte fastlegen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kvalifiserer nok ikke til akuttime nei. Du har hatt en abort og har ingen symptomer på infeksjon, det er ingenting en lege kan gjøre fra eller til.

 

Både legevakt og fastlege har mer enn nok med å prioritere syke pasienter som virkelig trenger akuttimene nå i forbindelse med julefeiringa. Dette går bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjipt Mikken. Føler med deg jeg. Sikkert ikke noe hyggelig det der. Jeg synes tirsdag var veldig lenge å vente men men, er vel lite å få gjort med det.. Lykke til vaffal.

PS det trenger jo ikke ha gått galt heller da. Kjenner mange faktisk som har hatt endel samt ganske kraftige blødninger i svangerskapet men allt har vært tipp topp likevel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen

Hvis ikke du orker å vente til tirsdag så bestill time hos en gynekolog ved et privat legesenter.Det koster en del, men som oftest får du time på dagen.

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bestill time hos privat gynekolog. Det hadde jeg gjort om jeg hadde måttet vente helt til tirsdag for å vite om jeg hadde abortert eller ei. Men så rart.. Da jeg hadde mistanke, så sendte legevakten meg på sykehus samme dagen... Rart du ikke ble sendt dit da.. Men kanskje det er mer å gjøre der nå rett etter nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...