Gå til innhold

Titta på testen med panikk-følelse

Anbefalte innlegg

Tok en cb digital i dag tidlig og venta omtrent panisk på svaret.

Dette er det sykeste jeg har vert borte i, følte at det nå kom til å komme opp ikke gravid og det var det!!

Men etter ca 20 sekunder kom det opp gravid (selvfølgelig) hehe...

Sukk, håper det snart skal starte å virke hodet mitt!!

Fortsetter under...

Hvilken dag er du på ?

Noen trenger litt tid før hcg nivået blir høyt , og da reagerer testene ikke med en gang heller. De sier jo at etter et minutt så skal en kunne ha et svar til å stole på.

Tenker du er gravid jeg, bare la det synke inn....

Klem

Dagen etter IKM, men har hatt positive tester siden onsdag forrige uke, som bare har blitt sterkere og sterkere=)

Så jeg er nok gravid men uff det er så vanskelig å tro etter så lang tids prøving=)

så artig da... etter den ikke satt nå så vil jeg sete inn to og jeg kjenner jeg nesten håper på tvillinger nå...hehe... må bare krysse fingrene for at samboeren er enig i å sette inn to igjen på fryseforsøket - og at de overlever og alt det der da... hehe... når får du sjekka hvor mange?

Annonse

Ja det hadde jeg også villet gjort, noen sier det ikke øker sjangsen for graviditet ved to, men Hausken sa det økte sjangsen vår med 10-15% om vi satte inn to, og vi hadde 50% i utgangspungtet utifra prolemer, så oddsene var jo gode=)

Kjenner følelsen du, håper egentlig på tvillinger jeg og, da kan jeg si meg ferdig med barn, har ett fra før...

Håper dere blir enige om to og at begge sitter, når skal du inn?

Får sjekket det i uke sju=) Altså om 3 uker=)

Blir spennende=)

det blir spenende for deg :)

Ut i fra beregninger så skal jeg sette inn i uke 6 :) hadde jeg vært skikkelig heldig så får jeg mensen litt før også..hehe. så kanskje jeg komme rinn enda før. håper bare den sitter denne gangen :)

Jeg også har lyst på tre :)hehe... håper på to første gangen så en ikke lenge etterpå :)

tar meg i å tenke tvillinger i henhold til rominndeling på hustegningene når vi skal bygge...hehe.. tror det bare er sånn,,,hehe

Ja spennende er bare forbokstaven...

Testen hosd legen var og positiv i dag, ingen tvil, så da er jeg vel gravid da=) hehe..

Får for en gangs skyld ønske tanta velkommen da=) Og håper spirene sitter fast hos deg!!=)

Tvillinger hadde vert greit, hehe nesten tegnet dem på hus-skissene du da? hehe=) Koselig, hadde vert ferdi med barn snart jeg da, du og=)

Så bra at testen fortsatt er positiv, tror ikke du trenger å teste mer nå :o)

Har også testet i dag, blodprøven viste at jeg er gravid, med hcg på 118 så vi venter nok "bare" en.

Lykke til videre!

Hehe, nei i dag var siste testen tatt=)

Så nå er det bare å prøve å få troen til å komme=) Har ikke tatt noen prøver så vet ikke verdien min på hcg, så om 20 dager skal jeg på UL og gleder meg til det=)

"bare" en er jo helt topp det, så lenge det er en!!=)

Jeg vet ikke hva jeg håper, greit med en, men greit med to også=)

Sikkert litt mer stress med to men får vel igjen for det i det lange løp, og er da ferdig med barn=) Er der en tror jeg vi vil satse på en til en gang=)

GRATULERER så masse chick!!!

Det har vært nervepirrende å følge deg og er nok en forsmak på det som kan vente, forhåpentligvis utfallet også ;) Nå må du lene deg tilbake, stelle godt med deg selv, nyte resultatet og la det synke inn!

Det er deg vel unnt!!!

Klem

Tusen hjertelig grublegruble=)

Skal prøve å slappe av nå, trenger at det kommer inn hos meg snart så jeg kan starte å leve normalt igjen=) Har vert en helt syk tid, siden vi begynte å "slite" med dette, ufattelig at vi kan starte å senke skuldrerne, så det tar vel sin tid... men det SKAL gå bra=)

klem til deg=)

Annonse

Gratulerer så mye og kos deg og nyt svangerskapet:o).

Veldig spennende om det er to da, jeg og må vel si at jeg kunne tenkt meg det på mange måter. Har et vennepar som fikk to i januar ifjor, og de storkoser seg(selvom sosialt liv ikke akkurat kunne stå på lista det første halve året:o)- men det var det verdt sier de!!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...