Atomina Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei, vi skal nedover neste uke og skal for første gang reise med fly (vi har pleid å kjøre). Har noen tips til hvordan man greit kan komme seg til Stork fra Kastrup? Er også interessert i hva det koster å ta taxi dersom noen har tatt det.
pluss71 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det er veldig enkelt å komme seg til Stork fra Kastrup. Både tog og metro går til Nørreport, som er stoppet man må ta det til. Koster 28,50, tror jeg det var, og toget går nesten direkte og tar sikkert max 15 minutter. Metroen stanser litt mer, men det tar ikke lang tid det heller. Så jeg ville ikke ha styrt med taxi om dere ikke har ekstremt dårlig tid fra dere lander til timen på Stork da...! Lykke til :-)
"charlie" Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 helt enig, og det går tog omtrent hele tiden. jeg har som regel hatt god tid, så jeg har gått litt i byen først, og så gått over brua til stork (hvis man trasker på strøket, syns jeg det er enklest å gå fra rådhusplassen og over). tror jeg har regnet ca 20-30 min fra rådhusplassen, så har jeg ikke heseblesende dårlig tid. skal man ta taxi fra rådhusplassen lønner det seg antakelig å gå til tivolisiden av rådhusplassen, for hvis man tar taxi fra "strøget-siden" må bilen kjøre rundt hele plassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå