Gå til innhold

Jaja... Da drar jeg til legen med ny kopp!!=)


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Hehe... skal levere inn ny prøve i dag for å se om det er nødvendig med blodprøve eller...

Tok en CB digital i dag og der sto gravid etter 20 sekunder omtrent...=)

Så tror kanskje bekreftelsen der nede vil få meg til å tro=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lykke til:) men du har jo positiv test, da er du vel gravid? vet hvordan det føles, litt uvirkelig....ska på tidlig ul får å se at alt er bra og så er det litt ok og faktisk se at det er noen der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk begge to=)

Ja det sto GRAVID på testen i dag tidlig..=) Så jeg er nok gravid, men som sagt så får jeg ikke til å tro på det ennå...=)

Var positiv hos legen også i dag, uten tvil!!=)

Så det er vel bare å få det til å gå inn i hodet nå, vente på UL i uke 7=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Dette går helt fint skal du se! Lenge til uke 7 eller? Var ikke på tidlig ul selv,men hører folk si det blir litt mer virkelig når du ser et hjerte banke der inne.. Eller kanskje 2 for din del! Åh,så spennende! Jeg skal på min siste ul den 25.01 på ahus for vekstestimering.. Er da i uke 38.. Helt sjukt at jeg faktisk har kommet så langt! Prøv å slapp av,kos deg med den voksende magen, og ikke vent på å bli styggkvalm.. Bare kos deg så lenge du kan uten den... ;)

Blir heeelt rørt jeg,har liksom fulgt med på historien din hele veien.. Ikke meninga å snike inne på 1.trimester,men dette er så fantastisk at jeg bare må.. Hihi! Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel lov å snike litt her inne fra 2 trimester :)

 

jeg er jo å sniker inne på 2 :)

 

Gratulerer så mye, jeg var ganske så sikker på du fikk en klar positiv test med legen i dag..nå gjennstår det å se hvor mange :)

Spennende...jeg følger spent med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille meg og Labambie=)

Tusen tusen takk=)

Synest bare det er koselig å høre at det blir sneket litt hit fra dere som er ferdige her jeg=)

Vi sniker nok en del frem i tid vi også=)

Labambie... du er jo snart ferdig jo=) Gleder deg til å få småen i armene tenker jeg=) Jeg hadde ikke tidlig UL med min første men denne/disse er prøverør så derfor=) Hadde vert koselig om det var to der.... hadde ikke gjort meg noe, selv om frykten hadde vel tatt meg litt inni mellom=) hehe

Jeg er småkvalm stort sett hele tiden og har mistet matlysten helt og holdent... men den kommer vel tilbake=) Sambo skal friste med taco i dag så får se om jeg får i meg noe mat...

Jeg har UL 22/1 da er jeg akkurat 7uker, så det blir spennende=)

Kjempekoselig å høre fra deg på 2.tri, artig at noen følger med...

Masselykke til på UL igjen og med fødsel, gleder meg til jeg er like langt som deg=)!!!

 

Godt nyttårs klem!!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...