Gå til innhold

TRIVSELSVEKTTRÅDEN... Da er vi igang!


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

God morgen!

Da er vi igang jenter, etter en fet jul fra min side.. hehe...

Vekta måler 87kg.. uff....

Dere behøver ikke skrive ned vekt, men gjerne om opplevelsen på vekta idag.. Til mandag forteller vi om antall mistet kilo..

LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det 65 kg. Åhhhh den står jo bom fast der!!!!! Men nå skal jeg deg igjen, var 62 ved graviditet, men vil ned til 58.

 

Lykke til alle sammen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, opp to kg på to uker :-(

 

Håper det går fort å få av de ihvertfall, så jeg kan komme igang på ordentlig! Ammer enda da, så jeg kan ikke ta helt av her, men sakte med sikkert....gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skal egentlig ikke slanke meg så veldig, men håper å gå ned kanskje 3-5 kg. Vil først og fremst bli litt mer fast i fisken=)

 

Jeg veier vel ca 68kg

 

Blir spennende dette=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg lov å bli med? Jeg veier 70,7 og har ikke tenkt på antall kilo jeg vil slanke meg, men jeg vil komme meg i form. Planen er å gå mange og lange turer og spise sunt og droppe brus. Så får vi se hva trivselsvekten viser seg å være. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg tør skrive her hva jeg veier... jeg er nemlig av dem som skal av med 20kg, ikke et par småkilo. Kommer til å lage meg blogg iløpet av dagen, legger ut detaljene der istedet. Det er minst like mye motivasjon i å måle seg, så jeg skal måle lår, hofter, mage og overarm hver onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

ka-ping: da er du av samme slaget som meg.. jeg skulle gjerne gått ned 20 kg jeg også, og har heller ikke fryktelig lyst til og legge ut her hvor mye jeg veier... Er på god vei da, da jeg har gått ned 5 kg på en måned! :) *fornøyd*

Skal legges til at jeg har hatt omgangssyken nå i 2 døgn, så har vel ikke stort mer og tære på... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mitt forsvar har jeg gått ned 12 kilo allerede ifjor! På grunn av en skade har jeg ikke kunnet trene på leeeenge, og da satte godteri trangen inn igjen, så jeg må trene opp både kondisen og viljestyrken! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Hehe, nei, så absolutt ikke marikanari! :)

 

Men for min del, så er jeg laaaaangt unna disse "uff, jeg veier 60 kg, MÅ ned til 55" damene (som i mine øyne helt sikkert er flotte som dem er)

Men jeg hadde en bmi på 27 på første sv.skapskontroll, og veier nå 11 kg mer enn den gang.. såh, you do the math ;o)

 

Men for all del, sleng deg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marikanari: neineinei! Det heter jo tross alt "trivselsvekttråden" :) For noen er trivselsvekta rett rundt hjørnet, for andre er den borti nabokvartalet. Eller nabobyen... hihi :) Men det er kanskje ikke så rart jeg følte meg litt alene et øyeblikk når det så ut som jeg var alene om å ta av mer enn 5kg.....

 

uansett: det viktigste med å gå ned i vekt er å motivere hverandre :) Og DET greier vi nok uansett antall kilo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra! Jeg vet hvordan det er å plutselig sitte der og være overvektig, og jeg vet også godt hvor hardt det er å legge om alle sine vaner. Motivere: selvsagt går dette! Det er bare å konsentrere seg om minst mulig av gangen. Først trening, så kosthold eller omvendt. Hvor vanskelig det er å komme igang vet jeg alt om, men nå er vi i ett nytt år med nye muligheter! Kanskje dette blir året der å vise seg offentlig i badedrakt ikke skremmer vettet av oss! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veid meg.. 82kg.. skal ned 10kg hvertfall.. men på langsikt håper jeg på 20kg... Jeg veide 65-68kg da jeg blei gravid.

 

så nå får jeg begynne..

har allerede vært på trening i dag tidlig:) og skal spise kun knekkebrød til frokost og lunsj.. også skal jeg ha vanlig middag, også knekkebrød og isklumper til kvelds... epler og annen frukt kan jeg ha som mellom måltider!! Jeg har god tro på meg selv nå..

 

Har en avtale med sambo om at hvis jeg spiser godteri i ukedagene, eller mc donalds og pizza osv.. så må jeg betale 50 kr for hver bit jeg tar... og det har jeg ikke råd til:)

 

Lykke til alle dere andre.. we can do it:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!! Og jeg trenger masse motivasjon... Jeg er av de som iallefall bør ned 20 kg.. Etter 2 svangerskap på rad, er det litt å ordne opp i gitt.... :-) Men først og fremst kutte ut snop og brus, og begynne å trene igjen.. Jeg liker det jo egentlig kjempe godt! Men er så tungt å starte opp igjen..

 

Veide meg i dag for første gang på lenge.. Og det var ikke akkurat mindre enn jeg trodde... Så nå er det full skjerpings!! Kan vel ikke ta helt av pga at jeg ammer, men en liten livsstilsendring tar nok ikke veslegutt skade av:-)

 

I dag har jeg kun spist knekkebrød, drukket te og masse vann allerede:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hepp hepp!

 

jeg skal være med, og skal ned et sted mellom 10-15-20 kilo..hhahahhahaha! Alt etter som hvor jeg føler meg komfortabel. Jeg gjetter på rundt 12 kilo jeg. hehe.

 

jeg holder meg til å si hvor mye jeg går ned i uka jeg. hvordan får man meldt seg inn på piczo da?! så man kan skrive der??1

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på vekta merket med medlemmer, deretter på medlemmer som er understreket øverst av alle vi som har meldt oss på.. Da kommer det opp en boks du kan skrive i.. Skriv nicket ditt der og trykk publish.. samme gjelder når du skal skrive vekt og vektnedgang.. husk nick alltid.. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 87, og håper å gå ned ca 2 kg. begynte på ketolysekuren i dag, så da får jeg vente i penning å håpe at den er mer velykka enn andre kurer jeg har prøvd meg på. veide 70 da jeg ble gravid, så håper ihvertfall å lande på 70tallet etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello jenter!! Så glad jeg ble når jeg gikk inn her i dag;) Har venta på denne tråden i hele jula! Veier 81 kg nå og str 40-42 i bukser;( Skal ned 10 kg i første omgang. Har tyvstartet litt...gått ned 3 kg på 3 uker nå og er veldig fornøyd;) Spiser lite middag og knekkebrød ellers. Skal spise mer frukt nå;) Spiser ikke poteter, men blomkål i stedet;)

 

Lykke til alle sammen!

Har skrevet på hjemmesiden at det er fint å måle seg også, ikke bare veie seg;) På 5 kg er det mange cm og det gir virkelig motivasjon! I tillegg skriver jeg opp alt jeg spiser hver dag fra og med i dag. Da minnes jeg på å spise sunt og jeg får oversikt over hva jeg får i meg i løpet av dagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...