Gå til innhold

Gratulerer med 1 års-dagen Sebastian!!!

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til både Bellen og lille store Sebastian, som for et år siden møtte hverandre for første gang etter mange måneder med undring. Han kom til verden som et lite lyn, og overrasket mange, og spesielt mamma tenker jeg. Hipp hipp hurra!!! :-)

Stor klem fra Mia og mamma

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner jenter, det varmer et stolt mammahjertet:)

Småtten har vært litt pjusk i dag med snev av feber og ikke helt i form, men klarte å sjarmere og spise sjokoladekake for det:)

Mammaen hans sitter i litt sånn komatilstand og tenker på at det er ett helt år siden han ble født. Det virker som det er en livstid siden jeg gikk gravid, detaljene rundt fødselen er visket ut, og dette året har gått så utrolig fort. Nå er jeg mamma til en ettåring og i morgen er permisjonen min over for denne gang. Har litt blannede følelser, gleder meg til å komme tilbake i jobb og ta tak i den delen av livet igjen, men samtidig så får jeg kjempeklump i magen når jeg tenker på at jeg bare får sett småtten en time på morgenen og to timer på kvelden. Helgene kommer nok til å være fredet til kvalitetstid for familien!

Mange klemmer tilbake fra Sebastian og mamma'en hans:)

Gratulerer med den STOOORE dagen til din store lille gutt!

Er enig at tiden går utrolig fort. Jeg har også begynt å tenke tilbake på dette fantastiske året i det siste, og på hvordan det skal gå å begynne å jobbe igjen...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...