Gå til innhold

Blodprøve idag....

Anbefalte innlegg

Klarer ikke helt å legge meg nå, skal inn til riksen for blodprøve idag, om noen timer... Kjenner absolutt ingenting, har en dårlig magefølelse. Dette blir vårt 3 forsøk, men pga en avbrudd så blir det 2 tellende forsøk.

Så da må dere krysse alt dere har!!!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136409309-blodpr%C3%B8ve-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååååååååååå, krysser fingrene for deg Loop, og håper så inderlig dette går veien for deg! Kjente overhodet ingenting jeg heller før testen var positiv, så ikke gi opp håpet!

Skal sende mange gode babytanker til deg i hele dag. Skal du til Riksen og ta blodprøven, slik at du får resultatet i dag? Og tester du hjemme først?

Masse babystøv og lykkeønskninger fra meg.

1000 klemmer

Tusen takk vennen!! Nå håper jeg det ender positivt denne gangen. Har vært på Riksen å tatt blodprøve idag, så da får jeg svaret idag. Blir helt kvalm av tanken nå :-) Så da er det bare å krysse fingrene!! :-)

Klemmer :-)

Hei!

Takk for du spurte :-) Nei, trodde ringetiden var fra 14.30, så ringte 14.15. Ringetiden er fra 12.30- 14.30! Så typisk, så må vente til imorgen!!! Kan de ikke plage meg litt lenger da, arg! Får vel ta en test idag for å roe meg.... :-)

Annonse

Å, så kjedelig med den ringetida Loop, ikke så lett å holde styr på de der tidspunktene.

Huff, hadde håpet så sterkt at testen skulle være positiv, og at du skulle slippe å gå igjennom dette flere ganger i denne omgang.

Ikke lett å si noe som trøster nå, men sender deg mange varme klemmer og gode tanker.

Hadde du to egg på frys nå, eller husker jeg feil?

Superklem fra meg

Hei igjen vennen.... Ja, det var kjedelig, begynner å bli tappet for energi merker jeg. Har 2 egg på frys, og de skulle sette inn begge 2 da, så da blir det innsetting neste mnd visst de overlever. Klem

Det kan ennå være håp da Loop....

Må bare fortelle om min erfaring i dag. Jeg har prøvd å ringe Riksen i dag, men har ikke kommet i gjennom. Får beskjeden" Vi har desverre stor trafikk i dag, vennligst vent". Også har jeg ventet i 10 min, og ikke noe har skjedd. Siden jeg har vært på jobb, har jeg ikke hatt mulighet for å stå lengre i kø. Har prøvd tre 10 minuttere i dag. Og jeg ringte innenfor ringetiden. Får prøve igjen i morgen. Jeg fikk bekreftet negativt forsøk 19 des, men hcg nivået mitt var for høyt, så jeg måtte ta ny blodprøve for å utelukke en xu.

Venter i spenning på resultatet ditt i morgen.

Hei 74 skytte!

Ja, ringe fra 14.15 idag til 14.35, fikk akkurat samme beskjed som deg. Er så typisk den køen, kommer aldri igjennom, de burde få inn noen mann til for å ta tlf. Hadde du tatt en hjemmetest før blodprøven? Når satt du inn egg? Har du tatt hjemmetest?

Jeg tok en test hjemme, samme dag som jeg tok blodprøven. Fikk negativ hjemme, og negativ på blodprøven. Min hcg var på 13. 0 er negativt, og 25 er positivt, så de var redd for et svangerskap utenfor livmor. Tok ny blodprøve på hjemstedet mitt på fredag, som jeg venter svar på nå. Håper indelig at den har sunket. I morgen gir jeg meg ikke. Jeg hadde innsetting 7 des.

Så kjedelig!!! Da får vi håpe den har sunket og at du kommer igang med nytt forsøk. Har du egg på frys eller må du starte på nytt. Har 2 egg på frys, og det er 1 gang vi har det, fikk det ikke på 1 forsøket og 2 forsøket ble avbrutt pga ingen befruktning. Er så kjedelig å vente på nytt, men vi må ikke gi opp, selv om det er tøft. Krysser fingrene mine for deg +++++

Annonse

Hadde 1 forsøk nå i des, og fikk 2 egg på frys, så skal i gang med det nå i jan/feb. Da venter vi i spenning på om vi kommer frem til Riksen i morgen, også får vi håpe damen svarer deg at du er gravid, og at min hcg har sunket. Du har meldeplikt her i morgen. ;-)

Tusen takk turbotrollet! :-) Er så sur på jobb idag, for bare lyst til å være hjemme under dynen å grine! Får ringe inn snart å høre dommen, selv om jeg vet hva svaret blir. Da er det bare å vente på et fryseforsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...