Gå til innhold

Er i min 7 uke...

Mamma-82

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en spontanabort 26 oktober er jeg gravid igjen på ny..Jeg er veldig lykkelig for det, men er også redd for at jeg skal miste igjen. Var til ultralyd i uke 6..og alt stod bra til og vi fikk se et lite hjerte som slo..helt utrolig at det gikk an å se det og veldig betryggende..Ellers føler jeg meg svimmel, ømme bryst, sultfølelse nesten hele tida og kvalm.., men jeg holder ut! Noen andre som føler sult nesten hele tida?Evt godt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI!

Er i min 6 uke og såg hjerte slo på UL etter 4 uker, helt utrolig fantastisk :-) Er glad for alle "bivirkningene", så eg virkelig merker at det er noe som skjer i kroppen min. Sulten hele tiden, kommer til og se ut som en bolle... På jobb har eg med frukt og yoghurt som eg spiser før og etter lunsj, men det blir mye småspising i tillegg. Blir uvel og kvalm hvis eg ikke får spist! Og ømme bryster, vet ikke helt hva eg skal gjøre om natten, det er jo ubehagelig og snu seg....

Livet er fantastisk!!!

Skrevet

Hei

Jeg var konstant sulten. Spiste minst seks brødskiver på jobb i tillegg til to til frokost, middag og gjerne et par brødskive til kvelds. Jeg la ikke på meg noe særlig heller, kansje 0,5 kg på en måned, så jeg trengte det nok. Det som hjalp for meg var å drikke melk. Da ble jeg ikke så fort sulten. Melkesukkeret er veldig bra for å holde blodsukkeret jevnt. Drakk en liter melk om dagen også. Etter uke 12 begynte sultfølelsen å gi seg, og gikk tilbake til normalt. (jeg er i uke 21 nå)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...