Gå til innhold

skulle ikke dette gå i gleden????


Gjest

Anbefalte innlegg

uff sitter her å føler meg skikkelig usikker,..barnet er ikke planlagt og samboeren min minner meg vær dag på at det finnes alltid en utvei og at vi kan få barn senere. men jeg klarer ikke annet en å glede meg over den lille spiren som lever inni meg.. selvom jeg er super kvalm sliten trøtt osv tenker jeg ikke annet enn at d er verdt det, samtidig som jeg ikke har lyst å gjøre dette alene føler jeg nesten at jeg må velge enten han eller barnet.. er d noen som har opplevd noe lignende? hva bør jeg gjøre.. jeg vet at hvis jeg tar abort blir det ikke for min egen del... jeg er 24 år og student, men er fullt klar over hvilken jobb dette blir fremover.. uff jeg trenger råd jeg ...

 

*usikker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør IKKE ta abort visst du ikke gjør det for din egen del

Du sier du gleder deg over den lille spiren din, så kommer du da til å angre visst du tar den vekk?

For man angrer ikke det barnet man får..

 

Sånn du skriver så føler jeg eneste valget ditt er å beholde det for din egen del..og samboeren din kommer til å bli glad i dette barnet han også..

 

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man BØR alltid være 100 % sikker når man velger å ta abort!! 95% er ikke nok!! Jeg har aldri tatt abort, men vet om noen som har gjort det.. Dem har slitt mye i etterkant.. Etter fem år sitter de enda og tenker, nå kunne barnet mitt vært 5år.. Hvordan ville hun/han sett ut.. å sånne ting..

 

Men det er selvfølgelig ditt eget valg! Jeg håper du finner den beste løsningen for deg selv! =) Og ønsker deg masse lykke til!!

 

Har du barn ifra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikke ta abort viss følelsene dine sier noe annet, tru meg har opplevd denne situasjonen for mange ganger blandt mine nærmeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, nå er jeg 11 uker på vei med mitt 2 barn. jeg hadde det akkurat som deg når jeg fannt det ut. jeg er student og trives meget godt på skolen, å jeg har en jente fra før av som bare er 20 mnd når nestemann kommer. sambo var ikke så glad når vi fannt ut at vi skulle ha barn igjenn og ikke jeg heller. men jeg valgte og trosse alle de andre domme komentarene som kom, og sa jeg ville beholde bebyn. nå gleder vi oss begge to da, selv om ikke alle i hans familie er overrlykkelige for det, men dem driter jeg i=) lykke til da. du må aldrig gjøre en abort om du ikke er 100% sikker på at det er det rette for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode råd fra dere... godt å få bekreftet at jeg ikke er helt alene om tankene mine... jeg har ingen barn fra før, hadde jo liksom sett for meg fast jobb hus og bil og greier.. men hva med å gjøre det beste ut av det.. barnet trenger jo først og fremst omsorg.. :) ååå nå gleder jeg meg..

 

tusen takk jenter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra du bestemte deg for å beholde det :)

 

Kos deg alt ordner seg til slutt uansett :)

 

Går du skole nå? for mener man kan få permisjon fra skole året med penger?

sjekk opp dine rettigheter du:)

 

Visst du ikke har penger så får du engangssum som du får

usker ikke hvor mye det er på..30 tusen eller noe sånt?

 

unasett lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja går på skole nå... ja får fødselsstipend eller hva det nå heter så det er jo greit tilrettelagt for oss studenter... heldigvis :)

er 7+6 i dag :) og den værste kvalmen håper jeg har gitt seg nå :)

skal sjekke ut alt jeg har krav på...:)

 

takk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du..jeg hadde det også sånn sleit veldig hadde ikke jobb bodde i den minste leiligheten viste ikke hvordan vi skulle få det til pluss at gubben ikke ville ha for det passet liksom ikke...jeg sto på mitt å jeg skal love deg at han snudde mening etter ultralyden ja vi ventet en gutt det var jo det han ønsket seg han blei kjempe glad,,,å alt ordnet seg...ikke ta abort det har jeg gjort en gan for det ikke passet seg meg samme mannen jeg gjør det alldrig igjen...nå skal vi prøve å få en til har kjøpt oss hus å minstemann er 2 år om 3 dager..masse lykke til stå på ditt jenta mi..godt nytt år klem fra håper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du bestemte deg for å beholde. Abort må man bare gjøre for sin egen del, ellers kan man komme til å angre resten av livet. Dessuten er ordningene for gravide studenter ganske bra. Lykke til med babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...