Gå til innhold

Tungt for å puste...hva kommer det av?


Hedda+en til...i sept 08

Anbefalte innlegg

I perioder har jeg veldig tungt for å puste. Jeg får liksom følelsen av at jeg ikke får nok oksygen i lungene. Prøver å ta dype pust for å få mer oksygen ned dit, men det hjelper ikke. Skjønner ikke hva det kommer av. Har aldri hatt det sånn før. Og jeg føler at det er for "millt" til at det kan være noe asma-greier. Første dagen jeg kjente det var dagen før jeg testet positiv, så jeg lurer på om det kan ha noe med graviditeten å gjøre? Men jeg kan ikke huske jeg det slik forige graviditet. Er det noen som har vært borti det samme? Eller vet hva det kan komme av? Eller enda bedre, vet hva som kan hjelpe, for det er veldig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme. Vet at det kan bli tyngre å puste når magen er stor, men jeg er jo bare noen uker på vei. Det kjennes tungt i brystet, og om natten føler jeg at jeg må puste fortere enn vanlig. Merkelige greier. Har tenkt på om det kan være stoffskiftet, da kan man bi tungpusten. Og stoffskiftet kan bli lavt når man er gravid. Men så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei .... eg har samme problemet :0( skikkelig bånn er det .... puster som en hvalross etter noen trappetrinn ..... eg tror det skyldes jernmangel, vansklig å ta opp o2 merker dette når eg mangler jern og ikkje er gravid også ... verdt å sjekke det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...