Gå til innhold

Ung, Ny, usikker


Agirl89&Gutter08&10

Anbefalte innlegg

Heisann ..først vil jg si godt nyttår fra meg til alle dere på barnimagen.com.. jeg er en jnte på 18 år som nylig har blitt medlem her... jeg ble operert 31 oktober, pga en stor cyste på eggstokken.. og de måtte fjerne den venstre eggstokken min... nå etter 2 mndr er jeg gravid.. siden jeg ble kjempebekymret og jg elsker barn.. jeg ga opp alle mine planer for å få den lille babyen min... nå har jeg testet to ganger.. 1 gang på lørdag og 2. gang igår på mandag.. med graviditetstest fra quicq respons .. kontrolllinjen var klar med en gang.. mens testlinjen ble klar etter 2 minutter.. så jeg tror nok at jeg endelig har greid det...på 2 PP..prøveperioden som jeg haddde... så nå er jeg 4 uker og 5 dager på vei.. og jeg og mannen min er kjempe glad... men jeg er så kjempereddd for at noe skla gå galt... før jeg fikk vite at jeg er gravid.. og nå også kommer det ut veldig lys utflod.. og jeg klødde der hele tiden.. det er heldigvis blitt mye bedre nå... men før var det så vondt at det stakk når jeg måtte tisse også... hva kan det skyldes..? er det normalt...??? kan jeg få time hos fastlegen litt tidligere om jeg er så bekymret????? plz hjelp en ung Gravid og lykkelig jente.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utflod er helt normalt.. økt utflod..

Kløe kan komme av sopp infeksjon,som også er normalt å få når man er gravid.

Kan også være urinveis infeksjon.Noe jeg var plaget med i mitt første svangerskap.

 

Du kan jo ringe legen og si at du er bekymra og sånt.Godt å få prata med noen som har litt mer peiling også:)

 

Går nok bra skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! =)

Velkommen hit!

 

Når jeg begynte i min første pp, kjøpte jeg canesten salve på apoteket(salve mot sopp).. Fordi jeg var skikkelig plaget med det i forrige sv.skap.. Og sånn som du beskriver det, så kan det høres ut som sopp..

 

Og selvfølgelig fikk jeg sopp, og da er det godt med canesten.. Så man slipper å klø seg ihjel.. :( Nærmeste apotek e 1,5 time unna, derfor måtte jeg sørge for at jeg hadde det i skapet. =)

 

Hvis du er usikker, er det bare å ringe legen! =) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til legen din å få en GU du. Kanskje du har en underlivsinfeksjon, og da hjelper det best med et legemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.. velkommen inn hit. å gratulerer med graviditeten=) som sagt over så høres det ut som sopp om det klør veldig. det samme problemet hadde jeg i begynnelsen, men behandlet det med salve og en sånn vagetorie greie. hvis du er bekymret for at noe skal g¨galt kan du snakke med jordmor eller legen din om dette. men du skal vel ikke ha noe større risiko fr at noe skal gå galt pga av at du har fjernet en eggstokk. har barnet festet seg der, er det mest sannsynlig og bli der. jeg fikk beskjed om at det fleste spontanaborter skjer før vi egentli vet at vi er gravide, så jeg trøster meg litt med det! ellers synes jeg du heller skal bruke energi på å tenke positivt å glede deg, enn å tenke pådet som kan gå galt! =) lykke til videre. håper du får et fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetakk til alle som har svart... jeg sa\kal hos legen imorgen... sjekket hos helsesøster idag.. og det er noe.. et eller annet er galt.. men hu var ikk sikker på om det var urinveisinf. eller sopp...

jaja.. jeg får vente til imorgen.. jeg har min første kontroll imorgen. og gleder meg så sinnsykt mye... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...