Gå til innhold

Nå trenger jeg virkelig hjelp.......


Sunshine:0)

Anbefalte innlegg

Jeg tok grav test 16 nov. og den var positiv. Da har jeg regnet ut at jeg ca er 11-12 uker nå.....Har ikke fått tilbake mens etter forige fødsel for et år siden... jeg var hos gyn 18 desember og hun sa jeg bare var 7 uker da ,9 uker nå. Dette er helt umulig for da var jeg jo bare 1-2 uker på vei når jeg tok testen!!!! Testen var kjempe positiv ikke noe svak strek akkuratt..... Kan den vise positivt så fort???? Rekker jo ikke ha sex en gang jo før man blir gravid....he....he..... Hmmmm er litt beskymra her jeg tenker liksom at det er noe galt med den lille! Er kjempe dårlig har kastet opp hver dag og er kvalm hele tiden. Noen med erfaring... har skrevet innlegg om dette før men er så redd tenker på det hele tiden..... Så jo hjerte slå den 18 des men klarer ikke slappe av!!! Skal på ul 21 januar igjen var liksom ikke noe nødvendig å komme tilbake noe før......

 

Ååååå blir gal av dette jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet positivt 9 dager etter eggløsning (litt svak). 11 dager etter eggløsning var streken helt sterk (dvs. 3 uker og 4 dager). Noe særlig raskere enn det tror jeg ikke det er mulig å få til en positiv test. Høres litt rart ut at du ikke skal være lenger på vei hvis du testet positivt allerede 16. november. Da burde du jo ha vært mellom 3 og 4 uker på vei når du testet positivt... (dvs fosteret 1-2 uker gammelt) (eller mer) og 10-11 uker nå (eller mer).

 

Men så lenge du har sett hjerteslagene, har svangerskapsymptomer og ikke har blødninger tror jeg ikke du har noe å engste deg for.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...