Gå til innhold

GT: sport/safari??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Vi har GT sport og er kanonfornøyd med den! Den er smal og fin, uten bøyle foran barnet og med passe størrelse på hjulene. Tror Safarien er noe breiere, har større hjul og har bøyle foran. Alt i alt en litt større vogn "all over". Håper du ble litt klokere:-)

Ps. Vi kjøpte Sporten til vår jente da hun var 15 mnd, nå er hun to og hun kommer til sikkert til å bruke den til hun er 3.

Hei!

En venninne av meg har GT safari. 2007 modellen, og sikkert 2008 modellen har ikke lenger større bakhjul en forhjul så er nok ca like stor som sport'en nå. Jeg har en 3 hjuling selv, men hennes er MYE mer stødig. Man kan lempe på en hel masse i stellebagen og allikevel er den ikke i nærheten av å tippe bakover. Det er noe forskjeller på sport og safari allikevel. Jeg tror ikke hennes safari har regntrekk integrert i kallesjen men det tror jeg sport har. Det stemmer at den har bøyle foran, og safari kan regulere styret opp og ned men det kan ikke sport'en. Kjempe tøff vogn! Har lyst på den selv. Har sett flere trille ganske store unger (2-3 år) i safarien så de har god plass begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...