Du og jeg og vi fire Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Det er ikke mulig å rive noen vegger for å samle rommene, da det er en trapp mellom badet og toalettet. Jeg tenker alternativet med å plasere toelettet inn på badet, og gjøre det eksisterende toalettet om til vaskerom. I dag har vi vaskemaskin og tørketommel inne på badet. Hva ville dere ha gjort?
nickoline og supermann Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Alt i et rom! Må alltid på do når jeg driver med vann jeg da!!!!
*jaja* Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Hadde nok valgt eget vaskerom og bad og toalett i ett, hvis ikke det blir kjempetrangt da
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Siden dere ikke har vaskerom, så ville jeg hatt toalett på badet, og gjort det om til et vaskerom, som du sier. Er det ikke mulighet for og ha toalett begge steder? Veldig kjekt med en "gjestedo", eller når badet er okkupert av fruen (nå snakker jeg på vegne av sambo, hehe)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Separat. Kunne ikke ha tenkt meg det i samme rom.
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 seperat.. så utrolig kjedeig å dusje eller bade - så må gubbem veeeldig bæsje
Kristine :-) Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Jeg ville hatt bad og do sammen! Kjedelig å¨måtte ut i gangen hvis en f.eks er på do før en dusjer...
Nickeguri Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Kommer jo litt an på hvor mange dere er, det da. Det er jo en fordel å kunne gå på badet og ordne seg etc uten at noen står utenfor og venter på å gå på do. Så sånn sett er det en fordel med separate rom. Særlig hvis dere ikke har et ekstra toalett.
Piruetta Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Vi har det på to separate rom. Vi hadde muligheten til å samle de til ett da vi pusset opp, men valgte å beholde de i 2. Vi har bare ett toalett, og da er det greit å ha det for seg selv synes vi. Da kan man feks dusje i fred, mens andre kan gå på do. Kjekt når vi har besøk ol Men vi har vask på do da... Mange som ikke har det...
mamma >to gull Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 Beholdt det separat. I leiligheten vi har nå er det slik og før vi kjøpte syns jeg det virka klønete, men egentlig er det ganske praktisk med tanke på når man har gjester så trenger man ikke han gjestene inn på badet (som gjerne her pleier å være litt rotete..) Samt at det er greit hvis en skal på do, mens den andre skal dusje.. Så jeg ville beholdt det slik, det vil jo og koste en del å gjøre om..
Spirevipp med go`gutten Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Hjemme hos oss har vi alltid hatt flere toaletter (to og i en periode tre), syns det er veldig greit å komme seg på do uten å måtte vente på andre som måtte være på badet. Samtidig er jeg ikke særlig glad i å ha dem hver for seg (det har svigermor), syns det er et ork å gå fra det ene rommet til det andre, syns liksom bad og toalett hører sammen :-) Så, hvis dere er en stor familie og bare har ett toalett ville jeg nok beholdt dem hver for seg (for å unngå venting), men hvis dere har et toalett til ville jeg slått dem sammen (for enkelhets skyld).
snurkle Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 Da ville jeg flyttet doen inn på badet og fått eget vaskerom. Det er jo et pluss å kunne dusje og ordne seg selvom andre er på do, men jeg synes likevel det er bedre å ha doen på badet. Har prøvd begge deler, har nå alt i samme rom og er veldig fornøyd med det.
Pocoyoツ Skrevet 1. januar 2008 #16 Skrevet 1. januar 2008 Ville harr to do jeg. Vi har bad og do separat nå, men vurderer å pusse opp badet. Da skal vi sette opp et do der inne også. Har pr i dag vaskerom vegg i vegg med badet, denne veggen skal vi slå ut, slik at bad og vaskerom blir i ett.
mamma-til-4 Skrevet 1. januar 2008 #17 Skrevet 1. januar 2008 Her er vi 4 unger og 2 voksne....det sier seg selv at når flere enn 1 har omgangssyke her så sliter vi:)))) Jeg vil ha 2 doer i huset!Om man har det så kan man jo godt ha 1 do på badet,mens en for seg selv.Kunne forresten ikke tenke meg at satt å trykket på do mens jeg lå i badekaret og skulle kose meg hahaha..... Om man ikke har mulighet til 2 doer i huset ville jeg hatt doen separat.
mai mammaen til to Skrevet 1. januar 2008 #18 Skrevet 1. januar 2008 jeg ville laget seperat vaskerom... vi har bad og vaskerom hver for seg... savner IKKE å ha eget do.. men eget vaskerom... jaaaaaa... skal snart få det da heldigvis..
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 1. januar 2008 #19 Skrevet 1. januar 2008 bad og talett i et rom og vaskerom i et rom
Mrs. Bouquet Skrevet 1. januar 2008 #20 Skrevet 1. januar 2008 Om det er mulig ville jeg hatt badet med toalett i samme rom, pluss toalett på vaskerommet slik det er nå.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. januar 2008 #21 Skrevet 1. januar 2008 Lag bad og vaskerom hver for seg, og toalett på begge rommene.
nickoline og supermann Skrevet 1. januar 2008 #22 Skrevet 1. januar 2008 fikk ikke med meg vaskerom. Jeg skal ha nytt vaskerom i kjelleren. kunne aldri tenkt meg å ha vaskemaskin på badet
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. januar 2008 #23 Skrevet 1. januar 2008 Signerer Husmusa. Hvorfor ikke bare sette inn et ekstra toalett på det nye vaskerommet? Så har dere to toalett:o) Samt bad med dass, hehe...
Bettybu Skrevet 1. januar 2008 #24 Skrevet 1. januar 2008 6-7 år ettepå lurer jeg på hvorfor jeg valgte å ha dusj/wc/vaskemaskin på samme rom.... MEN har i tillegg do med badekar/dusj på loftet i tilknytning til vårt soverom... Det kan bli rotete når en "samler" på en "sort vask" og tøy lett ligger litt utover... En gjestedo hadde vært ok. Men vi pusset opp et tømmerhus, og måtte følge tømmerveggene...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. januar 2008 #25 Skrevet 1. januar 2008 Vi slo ut en vegg og laget bad og toalett sammen da vi pusset opp i (fjor) høst.. Syntes absolutt det er en god ide å bytte toalett og vaskemaskin.. Men.. dyrt.. Vi brukte godt over 200 000 på dette byggeprosjektet, så det koster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå