Gå til innhold

Noen som er 9-10 uker på vei her?


venter nr 2 i august,er 12 uke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også 10 uker på torsdag ;) Gøy at det er noen som er akkurat like langt som meg!

 

Jeg venter nr 2, begynner å få litt mage nå, og synes selv at jeg ikke er RIKTIG så trett lenger. Spennende dager dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10 uker på vei imorra! venter oxo min 2. synes oxo magen titter sånn smått frem her! serlig om kvelden..hehe.. kanskje ikke bare baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var 9 uker i går, og syns formen har blitt litt bedre i det siste. Er forferdelig oppblåst, men kan ikke si jeg har fått noe babymage enda. Kjenner etter hver kveld da om livmora begynner å komme over skambenet:)

 

Har termin 6.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble 9+0 30 des..Er fremdeles ganske kval, men når jeg tenker tilbake, var jeg kvalmest rundt 5-7 uke. Deilig å kjenne forandringer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HIPP HIPP!!!! 9+5 her!!

 

Vært superkvalm og slapp, ikke orket noen ting, nå har jeg endelig lyst til å trene igjen, og føler meg mye bedre. deilig, fryktet et laaaaangt svangerskap med konstant bilsyke.hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 9 uker etter min regning, men doktor tippa mere. Skal på kontroll fredag, blir spennende :)

 

Er ellers veldig kvalm. Men jeg var mye verre forrige gang, så prøver og trøste meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rundet 10 uker i går. Og kvalmen kommer og går, mest plagsom på ettermiddagen og kvelden nå. Også blir jeg fortsatt raskt sliten, så jeg er ikke så effektiv som jeg pleier å være gitt...

 

Morsomt å se at det er flere som er like langt :o). Blir spennende å følge med fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger litt etter, men går nå i min 9 uke nå. Kjenner at det begynner å bli litt lettere nå, med tanke på kvalmen og trettheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 9, begynner å bli små kvalm i det siste, har ikke hatt det før, så det har viss startet hos meg først nå :-/ ellers føler små stikking i magen og ømme bryster og ganske så følsom på det meste, skulle ta blodprøve hos legen i dag og jeg er slett ikke redd av sprøyte og jeg ble sååååå redd og hadde hjertebank, det var like før jeg skulle få olebrum plaster av damen. he he :) glad for at jeg ikke begynte å grine. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...