Gå til innhold

Marsbebiser i bergen????

LadyLuck &

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei...

Nei, du er ikke alene ;o) Vi er ganske mange som skal ha marsbaby som bor i Bergen. Når i mars har du termin? Vi venter vårt første barn, har termin 6.mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg venter en liten gutt 8 mars i Bergen:)

Har dere noen meninger om hvor på Haukeland dere vil føde?? Dette er min første fødsel, så jeg er ganske spendt. Men blir veldig usikker på dette med storken og føden....epidural eller ikke...

Har liten smerte terskel, og er redd for komplikasjoner under fødsel.

Men mange sier at fødsel kan bli lenger og ofte med tang når du tar epidural.

Men ut skal han jo:) så man får vel ta det som det kommer:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å ligge på føden, da kan jeg iallefall få Epidural om jeg trenger det.. Har litt panikk for dette med fødselen, smerter, lengde på fødsel og bruk av tang osv !! Får god hjelp fra en fantastisk jordmor... så håper jeg klarer meg... barnet må ut som du sier "gullbaby" ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Nei du er ikke alene... Sist vi hadde treff her i Bergen var vi 8 stk som skal ha i mars... :)

Blir ett treff nå den 8 Januar på "Naboen" kl 18:00 og 28 Januar på foreløpig ubestemt sted... :)

Velkommen...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Os, men er jo ikke langt unna bergen det.. Dette er min andre baby. Termin 10.mars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke fra Bergen, men Sotra.. har termin 16 mars, førstegangs og venter jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 13mars med nummer to.

Har en fra før som fyller ett år den 15 denne måneden.

Tror jeg kommer til å liggeføde på føden denne gangen også, her skal det smertelindring til, går ikke gjennom fødesl igjenn uten (dårlig erf.sist)

Bare hu sure JM jeg hadde ikke er på vakt er der, så blir nok det hele mye lettere (hu var mer opptatt av vaktskifte enn fødselen, så småen kunne kommer en time før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...