Gå til innhold

Nemo 78 med spire=)


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Siden min har klikket så jeg får ikke sendt pm til deg...

Jeg kjenner ikke så mye, bare trøtt hele dagen og har mens murringer av og til.

Jeg tror fortsatt ikke på testene, klarer ikke la det synke inn hos meg=)

Men det må vel skje det også... men selv om jeg ikke føler meg gravid så får jeg en underlig følelse når jeg tenker på det, tror to=) Tenk viss... hehe

Har på en måte sånne luftbobbler/leamus nedentil... der som livmoren ligger.. hehe, snodig dette=)

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En spennende tid i møte. Hvilken dato skal du til UL da? Blir rimelig spennende de dagene før. Tenk om det er 2. Har ei venninnne som venter tvillinger. Ble tilfeldig oppdaget ved UL i uke 8. Kan tro hun fikk sjokk. Hun gleder seg veldig da. Blir nok store forandringer når en plutselig får 2. Formen min er fin. Gleder og gruer meg til UL. Får håpe alt er bra med den lille (tror det er gutt jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det blir etter den 22 en gang, da er jeg 7 uker på vei=)

Ja tenk om det er to, hehe... blir vel litt mer stress men som sagt, så lenge jeg får barn så er det ikke så nøye hvor mange der er=)

Tenker meg det ble sjokk ja, det blir det ikke for meg for jeg tror det er to der jeg=)

Ja det er ikke lenge til UL nåda for deg, gleder meg til å høre i etterkant av den=) hehe.... Og alt er no bra hos den lille inni der=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...