Gå til innhold

Tidlig UL i morgen... Gruer og gleder meg på samme tid...


*Bea* & bitteliten

Anbefalte innlegg

I morgen er jeg 6+4. Skal på tidlig UL pga. at mitt forrige svangerskap var utenfor livmoren. Håper at alt er som det skal være denne gangen.

 

De siste par dagene har jeg hatt en litt dårig følelse. Mensmurringene jeg har hatt har forsvunnet. I dag sjekket jeg livmortappen, og jeg syntes den var veldig vendt nedover, men jeg er kanskje bare hysterisk (den virket lukket). Heldigvis er puppene fremdeles ømme, og jeg er veldig trøtt, så jeg tar det som positive tegn. Etter å ha mistet noen ganger er jeg nok over middels engstelig... He, he... Håper jeg ikke har noe å engste meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i morgen!!

Jeg går også og venter på innkalling til tidlig ul pga at vi mistet i MA som ble oppdaget først i uke 18. Er redd for at dette skal skje igjen, så jeg får ekstra oppfølging denne gangen. Er 6+4 nå.

 

Gi oss tilbakemelding hvordan det gikk, da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi en oppdatering i morgen kveld ;) Tror det blir vanskelig å få sove i natt. Dagen på jobb i morgen kommer til å være utrolig laaang. Men da får jeg i hvertfall svar på om alt er som det skal.

 

Takk for lykkeønskninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt stod bra til på UL i dag. Så et hjerte som banket og en spire som var perfekt i forhold til de målene som den skulle ha. Jeg føler meg 10 kg lettere enn i går kveld.

 

Nå skal jeg sove godt i natt uten å bekymre meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...